بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52431
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 19 بهمن 97 9:22 ب.ظ

حجت الاسلام محمود محمودی

لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ثلاث- حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگان با گرامیداشت چهلیمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در روز ۲۲ بهمن بار دیگر اثبات خواهند کرد به رغم همه مسائل و مشکلات پای انقلاب و نظام دینی خود ایستاده و سر سوزنی از ارزشهای انقلاب و نظام دینی عدول نخواهند کرد.

به گزارش ثلاث- حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگان با گرامیداشت چهلیمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در روز ۲۲ بهمن بار دیگر اثبات خواهند کرد به رغم همه مسائل و مشکلات پای انقلاب و نظام دینی خود ایستاده و سر سوزنی از ارزشهای انقلاب و نظام دینی عدول نخواهند کرد.

وی بیان کرد: ملت ایران به کوری چشم دشمنان به گذشته خود افتخار و به آینده امیدوارند. حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی خواهد بود. حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی و رمز بقا و دوام انقلاب اسلامی است.

محمودی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و با تقدیر از همت همه عاشقان اهلبیت (ع) در برگزاری مراسم فاطمیه گفت: عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) در رز شهادت پاره تن رسول الله (ص) ، فاطمیه را عاشورایی برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از حقیقت شیعه و مظلومیت حضرت زهرا (س) ضروری است اظهار داشت: البته این به معنای توهین به مقدسات اهل سنت نیست و به تبع رهبری معظم انقلاب توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست.

امام جمعه کنگان در ادامه با محکوم کردن بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا علیه کشورمان و تاکید بر ضرورت پاسخ کوبنده دستگاه دیپلماسی به این اهانت بی شرمانه بیان نمود: ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به این یاوه گویی ها خواهند داد.

محمودی با تقدیر از فرماندار کنگان، فرماندهی بسیج سپاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی و نیروی انتظامی و بیوت تجلیل شدگان و دیگر دست اندرکاران برگزاری همایش تجلیل از سه چهره تاثیرگذار حوزه دین و انقلاب در شهرستان کنگان بیان کرد: تکریم و تعظیم بزرگان و رجال دینی و انقلابی ضروری است.

گرامیداشت عملیات والفجر ۸ با رمز یا زهرا (سلام الله علیها) و نکوداشت یاد و خاطره شهید عماد مغنیه از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن