بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52602
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 22 بهمن 97 10:32 ب.ظ

مدیر نمایشگاه کتاب :

لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی جهت عرضه محصولات فرهنگی در کنگان

ثلاث- مدیر نمایشگاه کتاب در کنگان گفت: با وجود گسترش شهر و رشد روز افزون جمعیت شهری و پیشرفت صنعت، کنگان همچنان از نعمت داشتن یک مکان مناسب و مجهز برای برپایی نمایشگاه های مختلف سالانه بی بهره مانده است.

محمود حیدری مدیر نمایشگاه کتاب کنگان و کتاب سرای نیک در خصوص برپرایی این نمایشگاه به خبرنگار ثلاث گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان کنگان و با توجه به ضرورت رساندن کتاب خوب به دست مشتاقان ،همچون دو دوره قبل  تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان کنگان گرفتیم.

وی افزود: با طرح موضوع در ستاد برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان پشتیبان طرح، مجوز برپایی نمایشگاه را صادر کرد.

مدیر نمایشگاه کتاب کنگان ادامه داد: متاسفانه بعد از یک ماه جستجو مکان مناسب نمایشگاه و قابل دسترس همگان و علی رغم قول مساعد بعضی از دستگاه های اجرایی شهرستان مبنی بر در اختیار قرار دادن مکان، این مسئله همچنان لاینحل باقی مانده بود. سرانجام با تلاش و مساعدت فراوان جناب آقای حسن پور مدیر محترم اداره ورزش و جوانان  و بعد از چند بار جابجایی ( به علت ترافیک بالای ورزشکاران در استفاده از فضاهای موجود) توانستیم فضایی را در اختیار بگیریم.

حیدری اظهار داشت : در این میان بارها زمان برپایی نمایشگاه به دلیل نبود فضا به تاخیر افتاد که همین جا از فرهیختگان عزیز پوزش می طلبیم. نمایشگاه سرانجام در تاریخ ۱۷ بهمن شروع به کار نمود. در این نمایشگاه ۳۰۰۰ عنوان کتاب خریداری شده بود که بعلت کمبود فضا و دیگر امکانات نمایشگاهی ( میز وسایر تجهیزات …) تنها توانستیم ۱۵۰۰ عنوان ( ۱۵۰۰۰ هزار نسخه ) را در معرض دید مخاطبان و مشتاقان کتاب قرار دهیم.

حیدری عنوان کرد: جا دارد که از جناب آقای ابوذر مختار زاده رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که بطور جد، روز پیگیر یافتن فضایی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه و جناب آقای اسماعیلی ریاست محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان که تجهیزات خود را در حد توان در اختیار ما قرار داده اند و شهرداری و شورای اسلامی تشکر و قدردانی می نماییم.

لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی جهت عرضه محصولات فرهنگی در کنگان

مدیر کتابسرای نیک گفت: در شهرستان کنگان شاهد برگزاری نمایشگاه های مختلف در فصول سال هستیم اما با وجود گسترش شهر و رشد روز افزون جمعیت شهری و پیشرفت صنعت، کنگان همچنان از نعمت داشتن یک مکان مناسب و مجهز برای برپایی نمایشگاه های مختلف سالانه بی بهره مانده است. لذا از فرماندار محترم شهرستان کنگان عاجزانه تقاضا داریم که این مسئله مهم را در دستور کار قرار داده و به سرانجام برسانند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن