بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52998
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 اسفند 97 2:42 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد؛

آغاز بکار نمایشگاه کتاب در کنگان با ۵۰ درصد تخفیف/ حمایت از مربیان برای تقویت کتابخانه‌های مدارس

ثلاث – فرماندار کنگان از آغاز نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد و بن کتاب با اولویت آموزش و پرورش در شهرستان شروع شده است.

 به گزارش ثلاث ، فتح الله نوروزی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی شهرستان کنگان در آموزشگاه شهید عبدی شهر بنک اظهار داشت: امور تربیتی از یادگاران شهید رجایی و با هنر یکی از نوآوری های انقلاب در گسترش فرهنگ و تعمیق انقلاب نقش دارند.

فرماندار کنگان از جمله کارکردهای مربیان را توجه به دستاوردهای انقلاب و نقش دانش آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: نوجوانان و جوانان نقش مهم و تعیین کننده‌ای در ساختن جامعه دارند و نیز مربیان پرورشی این نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در تحقق این امر دارند.

وی افزود: تربیت به معنی باروری، رشد و شکوفایی بذرهای نهفته می‌باشد و این کار مربیان پرورشی است؛ استمرار و بقای هر جامعه مستلزم انتقال باورها، ارزش‌ها، رفتارها، گرایش‌ها، دانش‌ها و مهارت‌ها به نسل جدید به وسیله آموزش و پرورش می‌باشد که در این راستا نقش مربیان پرورشی نقش روش و آشکار است. همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی نوپدید با برنامه ریزی مناسب هدف گذاری مطلوب و شناخت لازم توسط مربیان پرورشی صورت گیرد.

نوروزی روز امور تربیتی را فرصت درنگ و مرور بر سرمایه های جاودانه کشور است دانست و گفت: روز امور تربیتی، روز قدردانی از مربیانی می‌باشد که باغبان اندیشه و معرفت هستند.

فرماندار کنگان از آغاز نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد و بن کتاب با اولویت آموزش و پرورش در شهرستان شروع شده است و مربیانی که در تقویت کتابخانه‌های مدارس اقدام نمایند مورد حمایت واقع می‌شوند.

وی بیان داشت: امسال در بحث زیر ساخت‌های آموزش و پرورش توجه لازم شده است و این کار را ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم از جمعی از مربیان و فعالان امور تربیتی و پرورشی و دانش آموزان فعال در این زمینه‌ها تقدیر شد.

 

گزارش و عکاس: رضا زیارتی

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن