بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53074
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 10 اسفند 97 1:15 ب.ظ

ویژه باشگاه های بانوان شهرستان کنگان

باشگاه انعطاف قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کنگان شد

ثلاث- مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاههای ویژه بانوان شهرستان کنگان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان کنگان گفت: در بخش تیمی، باشگاه انعطاف، حجاب و حس برتر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست اوردند. در بخش انفرادی، نیره دلشاد از باشگاه حس برتر مقام اول ، سمیه احمدی از باشگاه حجاب مقام دوم و اسماء رحمانی از باشگاه انعطاف مقام سوم را کسب کردند.

سمیه حاجی زاده افزود : هدف از برگزاری این مسابقات تقویت ورزش قهرمانی، تعامل و ایجاد بستری سالم برای رقابت بین باشگاه های بانوانی که در سطح شهرستان تأسیس شده است، می باشد. ورزشهای همگانی متولی گسترش فعالیت های ورزشی مردمی با هدف بستر سازی مناسب به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مردم و سلامتی ، تندرستی ، و بهره وری هرچه بیشتر  است و لذا یک عامل اساسی در تامین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه می باشد

وی ادامه داد: تحرکات جسمانی منظم نه تنها به افزایش آمادگی جسمانی بلکه برای تقویت روح و روان سالم بسیار مفید و جوانان را از گرایش به سمت ناهنجاری های اجتماعی دور نگه می دارد

رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به اینکه این هیئت ۲۷ کمیته  و ۵۳ گروه تحت پوشش کمیته ها را داراست،  ما تمام تلاش خود را جهت گسترش رشته های تحت حمایت این هیئت انجام می دهیم ؛ لذا توجه مسوولان به توسعه ورزشهای همگانی در واقع تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و انتظار می رود همیشه این مهم در راستای ترویج ورزشهای همگانی در بین آحاد مردم صورت پذیرد.

حاجی زاده ادامه داد: در حال برنامه ریزی و فعال کردن محلات شهرستان جهت برگزاری مسابقات مختلف ورزشی هستیم

وی  گفت: در پایان از مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان،هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان تشکر و قدردانی می نماییم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مریم says:

    مرسی از همه واسه برگزاری مسابقه،خیلی خوب بود و انگیزه شد واسه همه.
    تشکر از گروه کراسفیت و هییت همگانی موفق باشین.

  2. نسرین says:

    درود به همه.مسابقه خوب و بانشاطی بود بعد از مدتها روحیه داد بهمون.
    رشته کراسفیت با تلاش چندماهه و زیاد آقای
    عظیم پناه برا اولین بار در شهرستان فعال شده و نیاز به گذشت زمان و حمایت داره و ازین بابت از ایشون تشکر میکنم.از خانوم حاجی زاده و خانوم نوری هم تشکر که بودنشون یه امتیاز مثبته واسه اداره ورزش کنگان.
    بازم ممنونم

  3. زرین says:

    تشکر فراوان از کمیته آمادگی جسمانی و همینطور گروه کراس فیت کنگان.
    امیدوارم تدارم داشته باشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن