بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53082
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 اسفند 97 2:32 ب.ظ

حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف:

لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار

ثلاث – حجت‌الاسلام صادق عاشوری در نماز جمعه سیراف در کنار همه گرانی‌های موجود افزایش قیمت افسارگسیخته خودرو از مشکلات مهم است.

به گزارش ثلاث ، حجت‌الاسلام صادق عاشوری در نماز جمعه امروز سیراف اظهار داشت: در کنار همه گرانی‌های موجود افزایش قیمت افسارگسیخته خودرو از مشکلات مهم است.

وی افزود: اگر زمانی قشر مستضعف جامعه امید داشتند حداقلِ خودروها که همان پراید باشد را برای خود و خانواده تامین کنند اما امروز رسیدن قیمت پراید در بازار به ۵۰ میلیون تومان جزء آرزوهای دست نیافتنی شده است.

امام جمعه سیراف افزود: سوال بنده از دولت و مجلس اینست آیا کسی نیست که جلوی یکه تازی اینها را بگیرد؟ اتفاقاتی که امروز برای صنعت خودروسازی ما افتاده به علت سوءمدیریت کلان در این صنعت است.

وی ادامه داد: چرا با وجود تحریم ها ما به سمت بومی سازی قطعات و ساخت خودرو تمام ایرانی نرفتیم که امروز یک پراید ۵۰ میلیون قیمت داشته باشد.

عاشوری بیان کرد: تا اعتراض هم می کنیم افزایش قیمت ارز را پیش می کشند! این یعنی ما خودرو داخلی نداریم و بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی آقایان در خودروسازی و وزارت صنعت اهتمام ویژه به کوتاه کردن دست بیگانه از صنعت خودرو نداشته اند.

وی افزود: بنده اینجا از همین تریبون مقدس اعلام می کنم همانطور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند باید به نیروهای داخلی اعتمادکرد؛ در هر صنعتی نیروهای جهادی،بسیجی و انقلابی وارد شدند ما موفق شدیم و خودکفا شدیم؛ لذا این صنعت مهم را نیز به دست نیروهای انقلابی بسپرید و شک نکنید که آنها که تونستند موتور موشک و هواپیما بسازند می توانند موتور و قطعات دیگر خودرو را بسازند!

عاشوریا فزود: از یک طرف احتکار خودرو در انبارها و کمبود دربازار ، از یک طرف امید به بیگانه و از طرفی دیگر دلال بازی  باعث شده امروز خودروسازی ما به این حال و روز بیفتد.

وی گفت: آنها که نمی توانند بروند کنار و کار را بدست آنهایی بسپرند که بارها فعل ما می توانیم را در عمل صرف کرده اند. انتظار داریم قوه قضاییه به جدّ ورود پیدا کند و حق مردم را بگیرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن