بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53253
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 اسفند 97 8:44 ق.ظ

فرمانده دریابانی استان بوشهر؛

۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل بندرکنگان کشف شد

ثلاث – فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با تلاش نیروهای دریابانی استان بوشهر ۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل کنگان کشف شد.

به گزارش ثلاث ،سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد بعداز ظهرامروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: این مهم در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد و برای برخوردبا قاچاقچیان فعالیت شبانه‌روزی می‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر به کشف کالای قاچاق اشاره و بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر در ساحل کنگان کشف شد.

رضایی‌نژاد یخچال، پارچه، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، الکتریکی،گوشی و لوازم جانبی، کولرگازی، پتو را از جمله محموله‌های کشف شده دانست و گفت: این محموله در یک شناور در ساحل کنگان شناسایی و کشف شد.

وی تصریح کرد: در جریان این عملیات، ضمن توقیف کالاهای قاچاق و یک فروند شناور، شش نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی کنگان شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به کشفیات در ۱۱ ماه امسال افزود: با تلاش نیروهای دریابانی استان بوشهر در ۱۱ ماه امسال ۳۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن