بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53449
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 اسفند 97 12:58 ب.ظ

گراوند استاندر بوشهر:

رئیس جمهوری ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می کند

ثلاث – استاندار بوشهر گفت: حجت السلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ۲۶ اسفند ماه جاری برای دیدار مردمی و افتتاح طرح های نفتی به این استان سفر می کند.

به گزارش ثلاث – عبدالکریم گراوند درحاشیه افتتاح چهار پروژه عمرانی درشهرهای کنگان و بنک افزود: رئیس جمهوری و هیات همراه از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر می شود.
وی اظهارداشت: دیدار با مردم استان بوشهر در بندر کنگان، افتتاح پروژه های نفت و شرکت درجلسه شورای اداری این استان از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر به بوشهر است.
طرح های افتتاحی در بندرهای کنگان با حضور استاندار بوشهر شامل دهکده بزرگ گردشگری کنگان، آبخیزداری بنک، خیابان های امام حسین ساحلی و ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان است.
استاندار بوشهر در این آیین گفت: برای اجرای این پروژه ها ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
گراوند افزود: افتتاح این پروژه ها گامی مهم در جهت توسعه شهرستان کنگان است.
وی افزود: شهرستان کنگان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری و جذب توریست دارد و ما از پروژه ها و برنامه ها در این زمینه حمایت جدی خواهیم داشت.
استاندار بوشهر با تشکر از اقدام کمیته امداد امام (ره) در مورد احداث ساختمان برای خدمت بهتر به جامعه هدف گفت: این ساختمان بدون کمک از مرکز و مدیریت استان و با هدایت منابع و صرفه جویی احداث شده که شایان تقدیر است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن