بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53504
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 اسفند 97 9:09 ب.ظ

سرمربی سیراف کنگان ؛

هتریک قهرمانی سیراف در جام حذفی استان / بدهی صدمیلیونی در همسایگی صنایع پارس جنوبی

اختصاصی ثلاث – تیم فوتبال سیراف کنگان برای سومین سال متوالی با شکست حریفان خود توانست قهرمان مسابقات جام حذفی استان بوشهر شده و به مسابقات کشوری راه یابد .

تیم فوتبال سیراف کنگان برای سومین سال متوالی با شکست حریفان خود توانست قهرمان مسابقات جام حذفی استان بوشهر شده و به مسابقات کشوری راه یابد .

سرمربی سیراف در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت : مسابقات جام حذفی استان با حضور تیمهای لیگ برتری و لیگ یکی استان برگزار شد و انصافا همه تیمهای حاضر با تمام قدرت شرکت کردند.
حسین گله داری گفت : همه تیمها از بازیکنان اماده استفاده میکردند و تیم سیراف هم خوشبختانه با بازیکنان خوب خود در این مسابقات حاضر بود.

وی افزود : در مرحله اول این مسابقات پرسپولیس خورموج را پشت سر گذاشتیم و درمرحله دوم تونستیم از سد تیم پرسپولیس دیلم در شهر دیلم عبور کنیم.
گله داری افزود : در مرحله سوم تیم خوب ایرانجوان بیدخون را شکست دادیم و در نیمه نهایی تیم سهند بردخون را در دوبازی رفت و برگشت بردیم و راهی فینال شدیم .
وی گفت : در فینال در بوشهر تیم خوب پارس احمدی را در ضربات پنالتی شکست دادیم و توانستیم در جام حذفی هتریک قهرمانی کنیم.

وی افزود : فینال به صورت تک بازی در شهر بوشهر برگزار شد و بازی در وقتهای معمول و اضافه یک بر یک مساوی شد و در ضربات پنالتی ۴ بر یک به پیروزی رسیدیم.تک گل تیم سیراف را حسین ایزانلو به ثمر رساند.

سرمربی تیم سیراف گفت :  دفاع از مقام قهرمانی برای ما کار بسیار سختی بود؛ ولی خوشبختانه با جدیت مجموعه و تلاش بازیکنان به این مهم دست پیدا کردیم.
گله داری گفت : سال اول جزء٣٢تیم برتر کشور بودیم وسال دوم جزء ١۶تیم وتلاش داریم در سال آینده مقام بهتری را برای مردم شهرستان کنگان و استان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بازیکنان بومی گفت : بازیکنان بومی شهرستان وشهر سیراف نشان دادند که قابلیت بالایی دارند و نیازی به تقویت تیم با اضافه کردن بازیکنان خارج از استان نیست.
وی گفت : اگر کادر فنی بتواند بازیکنان را در تمرینات در اختیار داشته باشد، به راحتی میتوانیم در مقابل تیم های خوب نتیجه بگیریم. همان طور که سال قبل این موضوع را در مقابل تیم لیگ یکی خونه به خونه نشان دادیم.

سرمربی سیراف مشکل اساسی این تیم را مسائل مالی و نبود اسپانسر دانست و افزود : عمده ترین مشکل تیمها در سطح شهرستان نبود اسپانسر است که متاسفانه باعث شده است فوتبال در شهرستان رونق چندانی نداشته باشد؛ شرکتهای همجوار از ورود به این موضوع سر باز میزنند و مالکان باشگاهها نیز سخت در عذاب هستند.
گله داری افزود : سهم ما از صنایع عظیم نفت و گاز فقط محاصره شدن در آلاینده ها است و انتظار داریم فرماندار محترم شهرستان شرکت های مستقر در‌منطقه را موظف به حمایت از تیم ها نماید و به ظرفیت های بالای ورزشی توجه بیشتری نمایند 

وی در‌پایان ضمن تقدیر از تلاش همه افراد و مجموعه های حامی تیم سیراف گفت : در تیم سیراف آقایان محمد اندرم، احمد صفری و مجید عبدالله زاده تمام زندگی خود را به پای فوتبال گذاشتند .سیراف تنها تیم استان بود که در سه رده لیگ برتر حضور داشت و امسال بالغ بر ٢٣٠میلیون تومان هزینه داشته است و حدود صد میلیون تومان بدهکار بانک و اشخاص حقیقی است.قولهایی به ما داده شده است اما متاسفانه به این قول ها جامه عمل پوشانده نشد.تنها حامی مالی ما در این سالها شهرداری سیراف به مدیریت جناب اقای حیدری، شورای شهر سیراف و فرمانداری شهرستان بوده اند . امام جمعه محترم شهر نیز حمایت های معنوی زیادی از تیم انجام داده اند . از نماینده محترم مجلس هم انتظار داریم حمایت خود را از تیم سیراف دریغ نکنند تا این پتانسیل نیز شکوفا شود. 
وی در پایان گفت : جا دارد از آقای حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان، آقای محمد داد رئیس هیات فوتبال و آقایان خاکنژاد و بشی معاونین سابق و کنونی فرمانداری شهرستان نیز تشکر نمایم .

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن