بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53600
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 فروردین 98 0:02 ق.ظ

مدیر داخلی بیمارستان کنگان:

مجموعه خدمات بیمارستان کنگان، در راستای افزایش رضایتمندی مردم است

ثلاث- مدیر داخلی بیمارستان کنگان گفت: مجموعه خدمات بیمارستان کنگان، در راستای افزایش رضایتمندی مردم است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر، مراجعین زیادی را از شهرستان های اطراف در استان بوشهر و حتی بخش هایی از جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان را پوشش می دهد.

در ایام نوروز امسال نیز با توجه به ورود پر تعداد هموطنان گرامی به جنوب استان بوشهر، این بیمارستان آمادگی کامل برای پوشش اتفاقات احتمالی و  سوانح را دارد.

شب گذشته، مهندس محمود میرحاجی، مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در قالب شیفت نوروزی و کشیک شبانه از بخش های مختلف بیمارستان مانند: اتفاقات اورژانس، بستری اورژانس، اتاق سی پی آر( احیا)، طب اورژانس، بخش داخلی، ان ای سی یو، دفتر پرستاری، درمانگاه و برخی بخش های بستری، بازدید و سرکشی نمود.

وی همچنین در حاشیه این سرکشی شبانه با تعدادی از مراجعین نیز به صحبت پرداخت و نظر آنها را در مورد نحوه و کیفیت خدمات دهی این بیمارستان، جویا شد.

سرکشی از برخی از بخش های بیمارستان کنگان حدود ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

 

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در حاشیه این بازدید و سرکشی گفت: سال نو را به هموطنان عزیز و همچنین همکاران گرامی تبریک عرض میکنم؛ آرزوی سالی پر از امید، شادی، موفقیت و همراه با سلامتی را برای مردم ایران دارم.

محمود میرحاجی افزود: خوشبختانه همکاران دلسوز و متعهد ما با تلاش شبانه روزی خود، با تمام وجود به مراجعین خدمت رسانی می کنند تا نهایتا منجر به افزایش رضایتمندی مردم از این مرکز درمانی شود که جا دارد از تک تک پرسنل بیمارستان کنگان قدردانی کنم.

وی اظهار کرد: در سالی که گذشت، فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کردیم. مهمترین اقدام این مرکز درمانی، راه اندازی اتاق جراحی مغز و ستون فقرات بود. تلاش می کنیم در سال جدید، کیفیت و تنوع خدمات درمانی خود را افزایش دهیم.

 

بیمارستان کنگان، روز اول نوروز ۲۶۲ نفر در اورژانس و ۳۵۶ نفر در درمانگاه  ویزیت شده اند. در همین روز پنج تصادفی، هشت زایمان و یک جراحی نیز در بیمارستان کنگان انجام شده است.

 

عکس: مصطفی صفایی

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن