بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53759
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 فروردین 98 8:24 ب.ظ

مسابقه قوی ترین مردان جنوب استان بوشهر با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

ثلاث- مسابقه قوی ترین مردان جنوب استان بوشهر با همت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان در بندر تاریخی سیراف برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

علی کنگانی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان در خصوص مسابقه قوی ترین مردان جنوب استان بوشهر که در بندر تاریخی سیراف برگزار شد به خبرنگار ثلاث گفت: مسابقه قوی ترین مردان جنوب استان بوشهر با همت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان در بندر تاریخی سیراف برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۸ شرکت کننده داشتیم که پس از دور مقدماتی، دو نفر از آن ها حذف شدند و شش ورزشکار به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان، ادامه داد: نفر اول این مسابقه، حمید رسولی از کنگان، نفر دوم، مجتبی صفری از بید خون( شهرستان عسلویه) ، نفر سوم، محمد منصوری از سیراف، نفر چهارم، محسن تیزبین از سیراف، نفر پنجم شرکت کننده ای از وراوی استان فارس و نفر ششم، غلامرضا علیپور از سیراف بودند که به همه این دوستان خدا قوت عرض می کنم. در این مسابقه شرکت کننده ای نیز از وراوی استان فارس نیز حضور داشت.

کنگانی اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف میزبانی این مسابقه را بر عهده گرفتند و همکاری بسیار خوبی در برگزاری برنامه داشتند که صمیمانه از حسن توجه این عزیزان به ورزش بدنسازی و همچنین میزبانی شایسته انان، تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: جوایز نفرات برتر، توسط سرکار خانم سکینه الماسی،  نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر تهیه و اهدا شده است که از ایشان صمیمانه تشکر می کنم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان، گفت: اسپانسر این مسابقه، بازرگانی حسینی کنگانی به مدیریت داریوش حسینی کنگانی بود، که از ایشان سپاسگزاریم.

کنگانی افزود: مجید منفر، رئیس کمیته قوی ترین مردان شهرستان کنگان، سید قاسم هاشمی، دبیر کمیته قوی ترین مردان شهرستان کنگان زحمات زیادی برای این مسابقه متحمل شدند ( هر دوی این بزرگواران سیرافی هستند)، محمد جواد فرهنگ دوست( از انارستان)، از اعضای بسیار فعال هیات برگزاری مسابقه قوی ترین مردان جنوب استان و سرکار خانم سیده ندا پاکنژاد، نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان، که در همه زمینه ها سنگ تمام گذاشتند؛ به شکل ویژه از این عزیزان تشکر می کنم. همچنین از سرکار خانم قاسمی، رئیس کمیته روابط عمومی قوی ترین مردان جنوب استان بوشهر و تعدادی از پرسنل کارخانه سیمان ساروج کنگان نیز قدردانی می نمایم که ما را در ساختن آیتم های مسابقه کمک نمودند.

وی ابراز داشت: در این مسابقه، دوستان خوبمان از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر نیز حضور داشتند و رقابت ورشکاران را از نزدیک مشاهده نمودند که از این بزرگواران نیز تشکر می کنم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگان، گفت: مسابقه قویترین مردان باعث شور و هیجان فراوانی در دل مردم شد. این ورزش از هیجان بالایی برخوردار است و می توان اینگونه گفت که نوجوانان و جوانان با دیدن این نوع مسابقات، انگیزه زیادی برای حضور در ورزش پیدا می کنند.

کنگانی خبرداد: در سال ۹۸ با توکل برخدا دو مسابقه قوی ترین مردان را خواهیم داشت که انتظار داریم مسئولین شهری، شهرستانی و نماینده محترم مردم جنوب استان ما را همچنان یاری کنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مجید says:

    نوید منفر. نداریم. اشتباه نوشتین. اون مجید منفرد هست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن