بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54009
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 فروردین 98 12:32 ب.ظ

مسابقه کتاب خوانی با حضور هزار نفر در کنگان برگزار شد

ثلاث- مسابقه کتاب خوانی با حضور یکهزار دانش آموز روز پنجشنبه در شهرستان کنگان برگزار شد.

 

ثلاث، امام جمعه کنگان روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری این آزمون علمی، فرهنگی درگفت وگو با ایرنا گفت: برای سومین سال متوالی است که دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش بصورت مشترک مسابقه و آزمون علمی، فرهنگی برگزار می کنند.
حجت الاسلام محمود محمودی با بیان اینکه این کار برای تداوم مسابقات و فرهنگ کتاب خوانی است، افزود: آشنایی بیش از پیش نوجوانان با مبانی دینی واعتقادی هدف مهم از برگزاری این آزمون است.
وی اضافه کرد: پس از کار کارشناسی و استفاده ظرفیت نخبگان، امسال کتاب ۶۰ پرسش اعتقادی که در آن ۴۵ سوال پیرامون مسائل و موضوعات متعدد دینی در حوزه اعتقادی مطرح و پاسخ داده شده بود به عنوان منبع آزمون انتخاب تا به شناخت دانش آموزان از اصول اعتقادی و رفع شبهات آنان کمک کند.
محمودی اظهارداشت: تداوم این کار علمی فرهنگی گامی در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در مورد ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.
مدیر آموزش و پرورش کنگان گفت: یکهزار دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول از سراسر شهرستان در این آزمون شرکت کردند.
شاکر محیسن افزود: بدلیل استقبال فراوان و بعد مسافت، آزمون در ۲ شهر کنگان و سیراف برگزار شد.
وی بیان کرد: این اقدام به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش و با مصوبه و حمایت شورای آموزش و پرورش برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان ادامه داد: پس از تصحیح سوالات ودر مراسمی به بیش از ۵۰ نفر برتر از طرف دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش، هدایای نفیسی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و جوایز دیگری از قبیل تبلت و کارت هدیه اهدا خواهد شد.
پیش از این نیز آزمون علمی، فرهنگی ‘پیامبر من’ با حضور ۱۳۰۰ دانش آموز و آزمون تمثیلات حجت الاسلام محسن قرائتی با حضور ۱۷۰۰ دانش آموز در سال های ۹۶ و ۹۷ توسط دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن