بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54012
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 اسفند 97 1:04 ب.ظ

اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان پتروشیمی جم

ثلاث- در مرحله اول حذفی، چهار تیم بهره‌برداری الفین، حراست، منابع‌انسانی و جم صنعت‌کارانPP به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پتروشیمی جم مسابقات فوتسال کارکنان در دهه فجر ۹۷ با حضور ۲۰ تیم و ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۴ گروه ۵ تیمی از تاریخ یک اسفندماه در مجموعه ورزشی سیراف شهرک خلیج فارس آغاز و تا۲۰ اسفند ادامه یافت.
براساس این گزارش پس از پایان دور گروهی و مرحله اول حذفی، چهار تیم بهره‌برداری الفین، حراست، منابع‌انسانی و جم صنعت‌کارانPP به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.
در بازی اول نیمه نهایی تیم بهره برداری الفین در ضربات پنالتی با غلبه برتیم حراست به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرد و در بازی دیگر نیمه نهایی تیم منابع انسانی با غلبه بر جم صنعت‌کاران PP راهی فینال شد و در شب پایانی مسابقات در سالن مملو از جمعیت، در دیدار رده‌بندی تیم حراست با غلبه بر تیم جم صنعت‌کاران PP به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
شایان ذکر است دیدار نهایی و فینال مسابقات را دو تیم بهره‌برداری الفین و منابع‌انسانی برگزار کردند که پس از یک بازی بسیار زیبا و مهیج تیم منابع انسانی موفق شد در ضربات پنالتی تیم بهره‌برداری الفین را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. همچنین تیم جم صنعت‌کارانPP نیز موفق به کسب کاپ ارزنده اخلاق رقابت‌ها شدند. 
در میان بازیکنان هر ۴ تیم مجید اصل‌افکار از تیم منابع انسانی به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها و همچنین آقای هادی ابراهیمی از تیم منابع انسانی و احمد زارع نژاد ازتیم جم صنعت کارانPP، مشترکاً با ۱۰ گل زده عنوان آقای گل این مسابقات را کسب کردند. در پایان از داوران، پزشکان، حراست و عوامل اجرایی تشکر و قدردانی به عمل آمد و جوایزی به قید قرعه به تماشاگران از طرف امور ورزش اهداء شد
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن