بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54023
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 فروردین 98 7:56 ب.ظ

در 17 روز از تعطیلات برای مراجعین انجام شد

بیمارستان کنگان، ۳۳ هزار خدمات برای ۱۱ هزار مراجعه کننده در تعطیلات ارائه داد

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در ۱۷ روز از تعطیلات اخیر، ۱۱ هزار مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان داشته ایم که ۳۳ هزار خدمات متنوع را در این مرکز درمانی دریافت کرده اند؛ این حجم از خدمات در سطح استان بوشهر کم نظیر است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر حسن حیدری، افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر می باشد. مراجعین این بیمارستان از نقاط مختلف منطقه جنوب استان بوشهر و بخش هایی از استان فارس و هرمزگان می باشند.

وی عنوان کرد: خدمات این بیمارستان در بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی قابل توجه است. این خدمات در بخش های مختلف تشخیص، درمان و بستری است که خود به بخش های مختلفی تقسیم می شوند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ادامه داد: در تعطیلات ۱۷ روزه ( ۲۹ اسفند ۹۷ الی ۱۶ فروردین ۹۸ ) ۱۱ هزار و ۲۰۰  نفر به بیمارستان کنگان مراجعه کرده اند.

دکتر حیدری اظهار داشت: این تعداد از مراجعه کننده، ۳۳ هزار خدمات متنوع را از این مرکز درمانی دریافت کرده اند که خود گویای حجم بسیار بالا از فعالیت و پویایی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان دارد.

 وی افزود: همکاران و پرسنل زحمت کش این مرکز درمانی به شکل شبانه روزی در تمام بخش ها، مشغول خدمت رسانی هستند تا بتوانند موجبات رضایتمندی مراجعین را فراهم سازند؛ از همه این عزیزان کمال تشکر را دارم.

ثلاث: این حجم از خدمات درمانی ( در کنار تمام نواقص موجود که مسلما باید رفع شود و مسئولین این مرکز درمانی در حال رفع و رجوع آن هستند) در سطح استان بوشهر کم نظیر است و نشان از حجم فعالیت انجام شده در این بیمارستان و اهمیت فوق العاده این مرکز درمانی را دارد.

بیمارستان، موضوع درمان و حوزه سلامت، در کنار امنیت، از مهمترین مقوله های توسعه یک منطقه محسوب می شوند؛ و حتی در این زمینه روایتی است که سلامت و امنیت را دو نعمت در میان جامعه قلمداد می کند. نیاز است که مسئولین شهرستانی، استانی، نفت، نماینده محترم مردم در کنار یکدیگر، اهداف عالیه و حیاتی این مرکز درمانی به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر را به سر منزل مقصود برسانند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن