بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54355
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 اردیبهشت 98 6:26 ب.ظ

بیانیه شهرداری و شورای شهر کنگان در خصوص انتقال شهردار كنگان به مركز استان

شهردار کنگان می ماند

ثلاث- روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در خصوص شایعات اخیر در مورد رفتن شهردار کنگان مرکز استان و جابجایی ایشان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رحیم جمالی به کار خود در شهرداری کنگان ادامه خواهد داد.

 

به گزارش ثلاث، با توجه به انتشار شایعه جابجایی شهردار کنگان و انتصاب وی به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر، شهروندان محترم از طرق مختلف از جمله رسانه ثلاث، پیگیر این موضوع شده و خواهان کسب اطلاع و آگاهی از اصل ماجرا شدند.

 

در همین خصوص، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان ضمن رد انتقال  شهردار کنگان از این شهر، بیانیه ای به شرح ذیل منتشر نمود:

 

متن بیانیه؛

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شهروندان گرامی شهر کنگان 

 

نظر به پیگیری های مکرر مردم شایسته و قدرشناس کنگان در خصوص انتصاب  جناب آقای دکتر رحیم جمالی از شهرداری کنگان به  سمت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری  استان  ، به اطلاع عموم می رساند که  نظر به پیگیریهای مجدانه اعضای محترم شورای اسلامی شهرکنگان  و معتمدین و مردم شریف شهر  ،   انتقال ایشان منتفی و همچنان به عنوان شهردار کنگان  ، به کار خود در امر خدمت رسانی به مردم شریف کنگان ادامه خواهند داد. در همین راستا، شورای محترم اسلامی شهر کنگان نیز حمایت مجدد و قاطع خود را از عملکرد مثبت ایشان اعلام داشته است  . 

در پایان از حمایت، دلسوزی و پیگیری اقشار مختلف مردمی و معتمدین شهر کنگان در این خصوص قدردانی به عمل می آید.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن