بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54369
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 8:15 ق.ظ

حسین روشن، رئیس شورای اسلامی شهر سیراف:

مجوز بازگشایی مجدد گمرک سیراف پس از ۳۰ سال، در انتظار دستور مساعد رئیس‌جمهور

مهم‌ترین مسئله ما در سیراف، احیا و بازگشایی گمرک است؛ این موضوع مستقیماً با سفره‌های مردم مرتبط است

حسین روشن، رئیس شورای اسلامی شهر سیراف در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بنده از طرف خود، همکارانم در شورای اسلامی و شهردار محترم، امام‌جمعه محترم سیراف و امام جمعه محترم اهل سنت این شهر و مردم قدردان سیراف؛ حضور ارزشمندتان را در این شهرستان به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله که ماحصل و رهاورد این سفر برای مرد ولایتمدار، انقلابی و قدردان، خاطره‌ای فراموش ناشدنی باشد.

مهم‌ترین مسئله ما در سیراف، احیا و بازگشایی گمرک است؛ این موضوع مستقیماً با سفره‌های مردم مرتبط است و چنانچه عنایتی از جانب دولت محترم تدبیر و امید شود و این اتفاق پس از چند دهه مجدداً به جریان بیفتد، دعای مردم سیراف را همواره پشت سر خود خواهید داشت.

در این زمینه تلاش‌های فراوانی از سمت فرماندار محترم شهرستان و همچنین نماینده محترم مردم جنوب استان شده است که بسیار ارزشمند است. هم‌اکنون تمام‌کارهای مربوط به گمرک سیراف نظیر تعیین مرز، تأییدیه دولت و وزارت کشور انجام شده است و تنها نکته باقی‌مانده بازگشایی گمرک سیراف ست که ان شاءالله رئیس‌جمهور محترم چنانچه دستور آن را صادر کنند، مردم این سرزمین کهن خوشنود خواهد نمود.

این کار رونق را به بندر باستانی سیراف بازمی‌گرداند؛ اشتغال منطقه را تقویت می‌کند؛ بازار سیراف را رونق می‌بخشد؛ اعتبار سیراف را افزایش می‌دهد و این شهر تاریخی را به دوران شکوه خود نزدیک می‌کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن