بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54525
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 3:24 ب.ظ

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان:

۷۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان کنگان در سال گذشته انجام شد

ثلاث- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: طی ۷۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان کنگان در سال گذشته، ۶۴۹ تخلف کشف شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷ هزار و ۲۴۳ مورد بازرسی از واحد های صنفی و ۷۵مورد از واحدهای صنعتی و معدنی  صورت گرفته که منجر به کشف ۶۴۹ مورد تخلف شده است.

امین نیکنام یادآورشد: ۱۲۸مورد پرونده شکایت در خصوص واحدهای تولیدی و خدمات فنی توسط واحد رسیدگی به شکایات، بررسی و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و  تعداد۵۰ مورد منجبر به مصالحه و رضایت شاکی گردید.

وی در ادامه اشاره کرد: تعداد ۵۶ مورد گشت مشترک با دایره اماکن عمومی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و استاندارد، برگزار شد و تعداد  ۱۲۶فقره پرونده به ارزش ۲۷۹میلیون و۱۰ هزار ریال تشکیل گردید. همچنین تعداد۳۷ فقره در خصوص نانوایی‌ها به ارزش ۳۲۰ میلیون و ۲۶۱ هزار ریال جهت طی مراحل قانونی، به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کنگان اعلام کرد: این اداره آماده دریافت و پیگیری گزارشات و تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، احتکار و….. به صورت حضوری و یا از طریق تلفن گویای ،، ۱۲۴،، میباشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن