بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54634
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 4:40 ب.ظ

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی جم

ثلاث- همواره بر این باوره بوده و هستیم که موفقیت در عرصه صنعت در گرو دستان پرتوان و خستگی ناپذیر نیروی انسانی ماهر است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ مراسم باشکوه بزرگداشت هفته کار و کارگر با حضور مدیرعامل پتروشیمی جم، مدیر عامل شرکت جم صنعت کاران، مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم، بخشدار عسلویه، مدیران ارشد شرکت و جمعی از پرسنل شرکت پتروشیمی جم و جم صنعتکاران در محل سالن آپادانا این مجتمع برگزار شد.
دکتر سعیدی در این مراسم با اشاره به اینکه پتروشیمی جم در زنجیره مجموعه بزرگ وزارت رفاه قرار دارد به این مهم اذعان داشت که ما متولی حوزه کار و بازنشستگان هستیم و بازدهی بالای ما در این مجتمع منجر به رفاه این قشر معزز خواهد شد. وی همچنین یادآور شد: مسیر ما مسیری مقدس برای خلق ثروت و کارآفرینی است و نیروی کار ستون اصلی برای نیل به این اهداف مهم و در نهایت رشد اقتصادی کشور است.
دکتر محمد رضا سعیدی به نقش و جایگاه مهم نیروی انسانی در پتروشیمی جم اشاره داشت و این هفته را فرصت مغتنمی برای کرامت این قشر زحمتکش در عرصه تولید و تحقق شعار سال (رونق تولید) دانست. وی تصریح کرد: همواره بر این باور بوده و هستیم که موفقیت در عرصه صنعت در گرو دستان پرتوان و خستگی ناپذیر نیروی انسانی ماهر است و با همت این نیروی مقتدر، مسیر ارتقای صنعتی و رونق تولید محصولات با کیفیت را پرشتاب‌تر و با توان بیشتر ادامه خواهیم داد. مدیر عامل پتروشیمی جم ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر نیروی کار ماهر و متخصص، پتروشیمی جم به نگین پتروشیمی کشور و موتور محرک برای اشاعه فرهنگ خلق ثروت در کشور مبدل شود.
در پایان ضمن اهدا هدایا، از کارگران نمونه سال ۹۷ با حضور مسئولین تقدیر بعمل آمد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن