بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5464
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 13 مهر 93 1:26 ب.ظ

به مناسبت عید قربان؛

نماز عید قربان در سیراف برگزار شد/توزیع ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی میان فقرای شهر

ثلاث- بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی توسط شهرداری وشورای شهر و بنیاد بین المللی غدیر در شهر سیراف پخش شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه سیراف ، نماز عید سعید قربان به نحو شایسته ای در بندر سیراف توسط حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اقامه شد.

امام جمعه موقت سیراف در خطبه اول نماز عید قربان بعد از دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عید قربان را به همه نمازگزاران تبریک گفتند وافزودند: عید قربان نماد نزدیکی به خداست، وحضرت ابراهیم (ع) وحضرت اسماعیل(ع) با توانست از بزرگترین آزمایش الهی سربلند بیرون بیاید لذا خداوند متعال نیز به او عزت داد و نبوت وامامت را در ذریه او قرار داد.ایشان درپایان افزودند: پیام عید قربان برای ما اینست که برای خدا ودرراه دین خدا باید از همه تعلقات دنیوی گذشت تا به خدا نزدیک شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی خطبه دوم خود را به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اختصاص داده و افزودند: پیام مقام معظم رهبری حول سه محور خلاصه شده است اول : اتحاد مسلمین دوم مسأله فلسطین و سوم نگاه هوشمندانه به تفاوت اسلام ناب محمدی واسلام آمریکایی

امام جمعه موقت سیراف افزود: آنچه که موجب سرخوردگی مسلمین شده است از هم گسستگی مسلمین است که حج نماز اتحاد بین مسلمین می باشد لذا همه ملل مسلمان باید اختلافات را کنار بگذارند و برای اتحاد بیشتر تلاش کنند.

فلسطین نیز امام راحل فرمودند: پاره تن اسلام است و البته خط مقدم مقاومت برعلیه دشمنان اسلام ومسلمین لذا باید این خط را تقویت کرد.

حجت الاسلام شیرازی افزود: آمریکا وصهیونیست وایادی آنها در صدد زشت جلوه دادن دین مبین اسلام هستند . ازآنجا که دیدند ار ساله جمعیت زیادی به دین مبین اسلام می گرود بهترین کار را بدگمان کردن ملت ها به اسلام دید لذا با ایجاد فرقه های تکفیری تروریستی در صدد برآمد اسلام ومسلمین را یکجا نابود کند. این ماهستیم که باید هوشیارانه عمل کنیم وفریب اسلام آمریکایی را نخوریم.

 

پخش بیش از ۲۰۰کیلوگرم گوشت قربانی توسط شهرداری وشورای شهر و بنیاد بین المللی غدیر سیراف

بمناسبت عید سعید قربان و به برکت این عید بزرگ حدود ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی بین فقرای شهر سیراف تقسیم گردید.

حدود ۱۴۰ کیلو گوشت قرمز توسط شهرداری و شورای شهر سیراف و بیش از ۶۰ کیلو گرم نیز توسط دفتر امام جمعه و بنیاد بین المللی غدیر شهر سیراف بین فقرای این شهر تقسیم گردید.

 

 

عکس: علیرضا پرهیز

 

IMG_0761 IMG_0775 SAM_4512 SAM_4513 SAM_4515 SAM_4516

 

//

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن