بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54694
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 30 اردیبهشت 98 0:54 ق.ظ

حادثه ای دلخراش ؛

مرگ‌ کارگر افغان زیر آوارهای ساختمان در‌ حال تخریب در کنگان

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی کنگان گفت: کارگر افغانستانی هنگام تخریب یک واحد مسکونی زیر آوار ماند و بعد از بیش از یک ساعت بدن بی جان او با تلاش نیروهای آتش نشانی شهرداری کنگان از زیر آوارها خارج شد.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی کنگان گفت: کارگر افغانستانی هنگام تخریب یک واحد مسکونی زیر آوار ماند و بعد از بیش از یک ساعت بدن بی جان او با تلاش نیروهای آتش نشانی شهرداری کنگان از زیر آوارها خارج شد.


یونس جمالی افزود: کارگر جوان تبعه افغانستان ساعت ۱۱ شامگاه یکشنبه هنگام تخریب یک واحد مسکونی زیر آوار رفت و نیروهای آتش نشانی که پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شده‌ بودند توانستند جنازه این جوان را سرانجام از زیر خروارها خاک خارج کنند.


وی ادامه داد: حسین گزارشات مالک زمین هنوز پروانه ساخت دریافت نکرده بود.
جمالی عنوان کرد: این کارگر ۲۸ ساله و برادرش در حال کار کردن برای مهار دیوارهای ساختمان جانبی بوده اند که به یکباره با فرو ریختن دیوار عظیم ساختمان مجاور متاسفانه برادر کوچک تر زیر آوار رفت.


جمالی گفت: به رغم تلاش نیروهای اورژانس متاسفانه این جوان افغان جان خود را از دست داد.
جنازه این تبعه افغان به بیمارستان منتقل شد.

جا دارد از تلاش های فرماندار شهرستان کنگان مهندس نوروزی،  شهردار کنگان دکتر جمالی و خبرنگاران و شهروندان و تیم های امداد و نجات تقدیر کرد که تلاش زیادی در این اتفاق جهت امداد رسانی داشتند.

گزارش: ابوذر حسین پور
عکس: مهدی روزبازار

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    متن روی تشکر از خبرنگاران
    آخه جز اینکه یه سوژه خبر برای امثال تو پیدا شده آخه چه شاهکاری کردی

    • ثلاث says:

      در مرحله ابتدایی این حادثه خبرنگارانی که حضور پیدا کرده بودند با مسئولان شهرستانی تماس گرفته و از آنها درخواست امداد و ارسال تجهیزات با قید فوریت نمودند. با توجه به اینکه دسترسی خبرنگاران به مسئولان راحت تر و بهتر است این امر کمک زیادی کرد اما متاسفانه متوفی در لحظات اولیه فوت کرده بود.

  2. MosLom says:

    مرد م کنگان باید از مردم افغانستان قدر دانی کنند مردم افغانستان مرد مان زحمت کش هستند و متا فسانه با مرد م افغان بر عکس رفتار می شود حتی مورد تو هین قرار میگیرن جسد این مرد افغان به کشورش برده شود

    • امیر says:

      افغانستانیهای خوب و چشم و دل پاک روی سرما جا دارند ، کسی ب آنها توهین نکرده و نخواهد کرد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن