بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54709
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 اردیبهشت 98 2:20 ب.ظ

نشست هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه پتروشیمی جم برگزار شد

ثلاث- اولین جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی جم با دعوت دکتر صالح رحیمی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی جم از مدیران منابع انسانی این شرکتها برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، اولین جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه پتروشیمی جم با دعوت مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت در محل سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد. در این جلسه دیدگاهها و تجارب متولیان امور در حوزه نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرارگرفت و مدیران منابع انسانی شرکت های پلیمر پادجم، پلی پروپیلن جم، توسعه پلیمر کنگان، تاپکو و شرکت‌جم صنعت کاران و همچنین روسای واحدهای مختلف منابع انسانی پتروشیمی‌جم فعالیتهای انجام شده و برنامه های پیش رو خود را مطرح کردند.
دکتر رحیمی در بخشی از سخنان خود هدف از این جلسه و جلساتی که در آینده برگزار خواهد شد را ایجاد هم افزایی در تعامل شرکتهای تابعه اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد با توسعه روابط بین شرکتها، بتوان ضمن هماهنگی در فرآیندهای بخش منابع انسانی، سطح کارایی و اثربخشی این فعالیت ها را ارتقاء‌ داد.
وی تسریح کرد: بدون شک پتروشیمی جم بعنوان شرکت مادر با در اختیار داشتن مجموعه عظیمی از نیروهای مجرب و تحصیلکرده در واحدهای گوناگون از جمله منابع انسانی و با تکیه بر قابلیت هایی که در هریک از شرکتها‌ی زیر مجموعه وجود دارد، میتوان هم افزایی قابل توجهی بوجود آورد. مدیران حاضر در جلسه نیز از این دیدگاه استقبال کرده و با طرح زمینه های مختلف همکاری و پیشنهادهای خود خواستار تشکیل منظم‌این جلسات در آینده شدند.
دکتر سعیدی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ‌جم نیز پیش از این در حکم انتصاب مدیر منابع انسانی در خصوص اهمیت اتخاذ رویکرد مدیریت هلدینگی‌ در مجموعه جم ‌تاکید کرده و تشکیل ساختار مناسب برای‌آن‌را از ماموریت های منابع انسانی جم اعلام کرده بود.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن