بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54992
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 خرداد 98 7:02 ب.ظ

در شش ماه گذشته؛

آمار اشتغال نیروهای استان بوشهر در پروژه های پارس جنوبی منتشر شد

ثلاث- آمار اشتغال نیروهای استان بوشهر و استان های مجاور در پروژه های پارس جنوبی منتشر شد که مجموعا طی شش ماه گذشته ۹۲۶ نفر بوده است که در این میان شهرستان عسلویه و کنگان سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش اختصاصی ثلاث، در شش ماه گذشته( بازه تاریخی آذرماه ٩٧ الی اردیبهشت ماه سال ٩٨) بطور میانگین روزانه یک نفر از نیروهای جویای کار شهرستان کنگان در پروژه های پارس جنوبی مشغول به کار شده است.

این گزارش بنا به آخرین آمار إعلامی از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می باشد که، طی شش ماه گذشته قریب به ٩٢۶ نفر از نیروهای جویای کار استان بوشهر در پروژه های پارس جنوبی مشغول به کار شده اند؛ در این میان سهم شهرستان کنگان ١٨ درصد از کل سهم نیروهای جذب شده بومی استان بوشهر بوده است.

از آذرماه سال ٩٧ و با حضور سیدپیروز موسوی در مسند  مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه پارس به اشتغال، نیروهای بومی خصوصا نیروهای شهرستان عسلویه و کنگان در پروژه های پارس جنوبی توجه شده و بکارگیری روزانه دو نفر از این دو شهرستان در این پروژه ها خود گواه این رخداد است.

بر اساس این گزارش، ۲۰۶ نفر از نیروهای شهرستان عسلویه، ۱۷۳ نفر از نیروهای شهرستان کنگان، ۱۰۳ نفر از شهرستان جم، ۱۰۲ نفر از شهرستان دیر، ۲۹۸ نفر از سایر نقاط استان بوشهر و ۴۴ نفر از شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان در شش ماه گذشته ( از تاریخ ۲۲ آبان ۹۷ الی ۳۱ اردیبهشت ۹۸ ) در پروژه های پارس جنوبی مشغول به کار شده اند.

قطعا این امار منتشر شده از سمت سازمان منطقه ویژه پارس( با فرض تایید و صحیح بودن این آمار)، قابل قبول است و نقش مهندس موسوی، مدیرعامل این سازمان برای تحقق موضوع، نقشی ممتاز می باشد. بخشی از درایت این مدیرعامل با تجربه، همکاری و تعامل با فرمانداران  منطقه  و نماینده مردم جنوب استان بوده است که جای بسی تشکر دارد.

آمار بالا ، از آمار نیروهای تعدیل شده از پروژه های پارس جنوبی( به دلایل مختلف ، مانند اتمام پروژه و غیره) جدا می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن