بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55480
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 تیر 98 5:59 ب.ظ

شبانه ای از شعر جنوب با حضور شاعران منطقه در کنگان برگزار شد

ثلاث- بانه ای از شعر جنوب با حضور شاعران شهرهای منطقه، در کنگان برگزار شد

 

 

به گزارش ثلاث،  فتح الله نوروزی، فرماندار شهرستان کنگان در مراسم”  شبانه ای از شعر جنوب” که شب گذشته در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان برگزار شد، روز قلم را به همه صاحب قلمان و به خصوص حاضرین در سالن تبریک گفت و افزود: آگاهی بخشی و مسئولیت پذیری و تعهد قلم را در جهت رشد جامعه از قدرت نویسندگان برشمرد.

 

حمیداسلامی خواه، رئیس انجمن هنر و قلم کنگان پس از برگزاری شبانه ای از شعر جنوب در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار ثلاث گفت: چهاردهم تیرماه مصادف با روز قلم است. انجمن هنر و قلم گنگان با حمایت همه جانبه معنوی و مادی جناب مهندس نوروزی فرماندار شهرستان کنگان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان، شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان، شبانه ای از شعر جنوب با نام طارونه برگزار کرد.

وی افزود: در این شب شعر  ، فرهیختگان شاعر از شهرهای دشتی، کاکی، دیر، گله دار، جم، عسلویه، سیراف، بنک و کنگان حضور داشتند و با اشعار خود محفل آرای این شب شعر شدند.

اسلامی خواه ادامه داد:  گستردگی این شب شعر تا کنون در سال های اخیر بی سابقه بوده است و جا دارد از همه افرادی که حمایت کردند، همه مسئولین و اهل قلم و فرهنگ دوستان، صمیمانه قدردانی نمایم.

 آشنایی جوانان با داشته های ادبی و کشف استعدادها  از اهداف شب شعر جنوب

رئیس انجمن هنر و قلم کنگان گفت: هدف از برگزاری این مراسم و برنامه، آشنایی جوانان با داشته های ادبی و کشف استعدادها و توانبخشی اندیشه و قلم، با امید تکرار این  رویدادها بود.

اسلامی خواه در پایان عنوان کرد: از آقای زیبا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان و آقای ابوذر مختارزاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد کنگان و آقای حسن مختارزاده و انجمن شعر و ادب کنگان، همچنین از همه میهمانان و برگزارکنندگان، صمیمانه سپاسگزاریم که در این راه همراه ما بودند.

 

عکس: حسن احمدی و انجمن هنر و قلم کنگان

عکس: اسما صفایی

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن