بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55578
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 تیر 98 8:09 ب.ظ

رئیس استاندارد کنگان:

پلمپ یک واحد تولید بتن اماده غیراستاندارد در کنگان

ثلاث- رئیس استاندارد کنگان از پلمپ یک واحد تولید بتن اماده غیراستاندارد در این شهر خبر داد.

 

ثلاث به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد کنگان، رئیس استاندارد کنگان گفت: بازرسان و ناظران این اداره در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، یک واحد تولیدی بتن آماده را به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت موارد استاندارد در این شهرستان پلمپ کردند.

 مصطفی رامشی ادامه داد: این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری پلمپ شد.

وی اظهار کرد: استاندارد سازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و اقدامات لازم در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح شهرستان در حال انجام است.

رئیس استاندارد کنگان یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می ‌توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.

رامشی: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره‌ استاندارد با جدیت، با متخلفان و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن