بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55911
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 مرداد 98 3:10 ب.ظ

الماسی:

کنگان از دهه ۶۰ تا کنون میزبان صنعت و مشکلات ناشی از آن بوده است

ثلاث- نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگان از دهه ۶۰ تا به حال میزبان صنعت بوده است و من وارث اشتغال شده‌ام اما به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم و نیازمند همراهی شما هستم.

سکینه الماسی در جمع خبرنگاران کنگانی اظهار داشت: نام شهرستان کنگان  به عنوان دیار مهربانی‌ها در تمام ایران می‌درخشد و به عنوان قطب درمان و اقتصاد جنوب است.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی  افزود: پیشکسوتان عرصه رسانه به عنوان الگوهای نیکو همیشه در یادها می‌مانند، اگر خبرنگاران الفبای مطالبه‌گری را فریاد می‌زنند ثمره پیشکسوتان رسانه است.

الماسی با اشاره به اینکه خبرنگاران نیز همچون ما دل در گرو توسعه  دارند و روحیه مطالبه‌گری آنها قابل تقدیر است، بیان کرد: من برآیند صدای شما خبرنگاران هستم،کنگان از دهه ۶۰ تا به حال میزبان صنعت بوده است و مسائل و مشکلاتی داشته است و من وارث اشتغال شده‌ام اما به تنهایی  نمی‌توانم کاری انجام دهم و نیازمند همراهی شما هستم.

وی افزود: فازهای پارس جنوبی با ۱۰ هزار نفر به بهره‌برداری رسیدند اما الان چارت سازمانی آن به زیر هزار نفر رسیده است،چرا تا به حال تدبیری نیاندیشیدند.

الماسی  با بیان اینکه در حوزه اشتغال از تک تک  مدیران عامل پیگیری کردم، تأکید کرد: از معیارهای معدل و سن، بحث اشتغال را از پنج درصد به ۶۰ درصد رسانده‌ایم.

وی بابیان اینکه مناقصه اسکله کنگان به‌زودی برگزار می‌شود، ادامه داد: پیش نویس ابلاغ اعتبار اسکله کنگان روی کارتابل آقای نوبخت است.

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه واژه بومی برای من نماینده فرقی نمی‌کند از کدام شهرستان حوزه انتخابیه‌ام باشد، اظهار کرد: با توجه به آمار و اطلاعات کسب بودجه‌امکان پذیر است./ صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن