بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56348
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 شهریور 98 2:13 ب.ظ

عیسی کرمی، رئیس جدید شورای اسلامی کنگان:

کار خدمت رسانی را شورایی و با استفاده از نظرات و پیشنهادات مردمی انجام خواهیم داد

ثلاث- رئیس جدید شورای اسلامی شهر کنگان گفت: کار خدمت رسانی را شورایی و با استفاده از نظرات و پیشنهادات مردمی انجام خواهیم داد.

 

به گزارش ثلاث، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی کنگان برگزار شد که عیسی کرمی به عنوان رئیس و طاها دشتی مطلق به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

 

عیسی کرمی رئیس جدید شورای اسلامی شهر کنگان پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید شورا گفت:  فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به مسلمانان ، آزادی خواهان و شیفتگان آن حضرت علی الخصوص همشهریان گرانقدر تسلیت عرض میکنم.

وی افزود: ضمن تشکر از اعتماد همکاران شورائی که توفیق خدمتگزاری بعنوان مسئول شورای اسلامی شهر کنگان در سال سوم به اینجانب سپرده اند از زحمات و تلاش های بی دریغ آقایان نادر احمدی و مرتضی منصوری در سال اول و دوم کمال تقدیر و سپاس دارم. همچنین از خواهران و برادران ، همشهریان عزیز و مسؤلین محترم شهرستان که با پیام یا تماس تلفنی ابراز محبت کرده اند صمیمانه سپاسگزارم.

رئیس جدید شورا ادامه داد: بی شک برنامه های مختلف از توسعه و عمران شهری گرفته تا فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، کسب و کار و رونق بازار و غیره، تنها با همدلی و همفکری و استفاده از نظرات و پیشنهادات و حضور در بین مردم و مسولین مرتبط، محقق می گردد . با کمال احترام و تواضع، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات همشهریان عزیز و گرانقدر هستیم.

کرمی گفت: لازم بذکر است در همین راستا به زودی جلساتی برگزار میشود که جهت حضور به اطلاع عموم رسانده خواهد شد  .

وی اضافه کرد: ان شاالله در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم قدرشناس در کنار مسؤلین دلسوز بتوانیم در راه خدمت رسانی جهت رفع مشکلات گام های مثمر الثمری برداریم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ادم says:

    صد رحمت به دزد قبلی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن