بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56408
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 شهریور 98 12:51 ب.ظ

کشف ۱۳ کیلوگرم شیشه از عاملین حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان کنگان

ثلاث- دادستان شهرستان کنگان گفت: ۱۳ کیلوگرم شیشه از عاملین حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان کنگان کشف شد.

سید احمد موسوی، دادستان شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با عوامل حمل و فروش عمده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و شهرستان کنگان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی و با اخذ دستور  قضایی، در شهرستان کنگان از یک دستگاه خودرو پراید، میزان سیزده کیلو کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه دو نفر از متهمان مواد  دستگیر شدند و خودرو نیز توقیف شد.

دادستان شهرستان کنگان گفت: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب  کنگان ارسال شده است. متهمین نیز پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شدند.

موسوی ادامه داد: لازم می دانم  از اقدامات گسترده و شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و شهرستان کنگان در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر صنعتی تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی عنوان کرد: برنامه دیگر ما در حوزه دادستانی کنگان مبارزه با عوامل فروش و توزیع مواد در سطح محلات شهری و روستایی است. جهت پاکسازی شهرستان از این مواد خانمان سوز، از کلیه کسانی که به نحوی مطلع از وقوع این قبیل جرائم می شوند، تقاضا دارم به این دادسرا یا پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام نمایند.

دادستان کنگان تاکید کرد: افراد دستگیر شده شهروند استان هرمزگان می باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن