بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57031
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 مهر 98 7:08 ب.ظ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان

سربازان نمونه نیروهای مسلح کنگان تجلیل شدند

ثلاث-همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و روز یکشنبه در آیینی سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان کنگان استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

ثلاث-همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و روز یکشنبه در آیینی سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان کنگان استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این مراسم گفت: دوران مقدس سربازی فرصتی مغتنم برای آغاز گام دوم انقلاب است.

سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: در بیانیه گام دوم بیشترین تکیه مقام معظم رهبری به جوانان است و امروز جوانان ما باید بیشتر از هر زمان دیگری زمینه تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تمدنی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: سربازان وارثان خون مطهر ۶۰ هزار شهید هستند و باید با ایمان، ایثار، همت و کار علمی و جهادی راه شهیدان را ادامه دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کنگان گفت: امام خمینی (ره) با تاسی به سیره حسینی و با همراهی ملت خداجوی توانست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را رقم بزند و امروز نظام ما نظامی مبتنی بر دین مقدس است.

حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند به اهمیت سربازی در دین و آموزه های دینی و نیز انجام خدمت مقدس سربازی در حکومت دینی اشاره کرد و ادامه داد: سربازان در جمهوری اسلامی سربازان ولایت هستند و این مساله آنها را از همه سربازان دنیا متمایز کرده است.

وی ولایتمداری را راه و رسم و سیره شهدا دانست و بیان کرد: پیشرفت ها نتیجه ولایتمداری است و هر جایی که متوقف و یا سرعت کند شده علتش دور شدن از مسیر ولایت بوده است.

این مقام مسئول با مقایسه اهمیت و جایگاه سربازی در حکومت دینی و غرب اظهارداشت: بر خلاف غرب در آموزه‌های دینی سرباز دارای ایمان به هدف و استقامت در مسیر رسیدن به هدف است.

در پایان این مراسم سربازان نمونه سپاه، نیروی انتظامی، پایگاه دریابانی و پایگاه هوایی شهرستان کنگان تجلیل شدند.

برچسب ها: , , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن