بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57083
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 شهریور 98 7:41 ق.ظ

آگهی مناقصه عمومی

آگهی مناقصه : خدمات ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه سیمان کنگان

شرکت بین المللی ساروج بوشهر (سهامی عام) در نظر دارد انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه سیمان کنگان را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

شرکت بین المللی ساروج بوشهر (سهامی عام) در نظر دارد انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه سیمان کنگان به آدرس: کنگان، کیلومتر ۵۱ جاده کنگان به عسلویه را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. از متقاضیان شرکت در مناقصه دعوت می شود در یکی از ایام هفته در ساعات اداری از تاریخ ۹۸/۰۶/۲۵ (دوشنبه) تا حداکثر تاریخ ۹۸/۰۶/۳۰ برای دریافت اسناد مربوطه، به دبیرخانه کارخانه سیمان کنگان به آدرس : کنگان، کیلومتر ۱۵ جاده کنگان به عسلویه، شماره تلفن
۰۷۷۳۷۲۲۸۲۲۱ و یا دفتر مرکزی به آدرس: تهران، بلوار آفریقا، روبه روی پارک صبا، خیابان شهید حسین بنیسی (فرزان غربی) ، پلاک ۳۸ ، طبقه سوم، واحد امور قراردادها مراجعه و یا با شماره تلفن ۸-۰۲۱۸۸۶۷۰۷۱۱ داخلی ۳۰۴ تماس گرفته و پس از دریافت اسناد مربوطه از محل انجام مناقصه بازدید به عمل آورده و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۷/۰۴ قیمت پیشنهادی خود را در پاکت دربسته ارائه نمایند.
لازم بذکر می باشد هزینه دریافت اسناد مناقصه ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که باید به شماره حساب ۰۱۰۶۶۴۱۵۳۳۰۰۶ بانک ملی شعبه کارخانه سیمان کنگان به نام شرکت بین المللی ساروج بوشهر واریزگردد . ارائه فیش واریزی جهت دریافت اسناد مناقصه الزامی می باشد.
در ضمن هزینه های چاپ این آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن