بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57243
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 مهر 98 8:32 ب.ظ

فرمانده انتظامی کنگان

هیچ‌ چالش امنیتی در «کنگان» نداریم

ثلاث- فرمانده انتظامی کنگان گفت: این شهرستان از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است و تاکنون موردی که امنیت شهرستان را با چالش مواجه کند، وجود نداشته است.

سرهنگ رهام رضایی در جمع مسؤولین اظهار داشت: هفته انتظامی فرصت مناسبی است تا ضمن تشریح خدمات انتظامی، عملکرد و اقدامات گسترده و متنوع ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت به شهروندان معرفی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی و یک نیاز عمومی در جوامع و از ضروری‌ترین نیازهای انسان است.

وی ادامه داد: پیشرفت و اعتلای یک جامعه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مستلزم داشتن امنیت و بسط گسترش و حفظ آن در جامعه است.

رضایی گفت: اغلب جوامع علاقه‌مند برخورداری از یک پلیس هوشمند و مقتدر بوده تا از جان، مال و ناموس آنها در برابر مخدوش‌کنندگان نظم و امنیت دفاع نماید.

وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت‌داری از ویژگی‌های اساسی و مهم افراد و سازمان پلیس است.

فرمانده انتظامی کنگان گفت: شان مردم خداجو  و مومن ایران اسلامی در این است که از یک پلیس هوشمند، مقتدر و امین در تراز جمهوری اسلامی ایران برخوردار باشند.

وی به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در کنگان پرداخت و عنوان کرد: با تلاش همکاران در فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی شهرستان و با تعامل سازنده سپاه، بسیج و نهادهای امنیتی و قضایی شهرستان و حمایت رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان می‌توان گفت شهرستان کنگان از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است و تاکنون موردی که امنیت شهرستان را با چالش مواجه کند، وجود نداشته و به قوه الهی همچنان بتوانیم امنیت و مهم‌تر از آن را برای مردم خوب و فهیم کنگان به ارمغان آورده و حفظ نماییم.

وی در پایان از حمایت های ائمه جمعه،فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، دستگاه قضایی و همچنین از همکاری همه دستگاه‌ها، نهادها، فازها و شرکت‌های مستقر در سایت دو کنگان که با این فرماندهی تعامل و همکاری داشتند تشکر و قدرانی کرد.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن