بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57415
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 آبان 98 2:18 ب.ظ

با جدیدترین امکانات؛

هتل آپارتمان آرامیس کنگان مجددا شروع به کار خواهد کرد

ثلاث- هتل آپارتمان آرامیس کنگان، با جدیدترین امکانات، مجددا شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش ثلاث، هتل آپارتمان آرامیس کنگان( واقع در خیابان آزادی یا به اصطلاح عموم گردان) در اوایل سال ۹۰ تاسیس شد. این مجموعه در تیرماه سال ۹۴ بنا به نیاز آن روز و درخواست دانشگاه علوم پشکی استان بوشهر و موافقت شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان، به شکل استیجاری به عنوان درمانگاه تخصصی کوثر در اختیار بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان قرار گرفت. شنیده های موثق حاکی از آن است که این ساختمان در همین ماه( آبان) پس از فسخ قرارداد بین طرفین( مالک ساختمان و رئیس بیمارستان کنگان) به شکل قبل یعنی هتل آپارتمان آرامیس تغییر کاربری خواهد داد.

 

مهندس منصور حیدری، مالک ساختمان هتل آپارتمان آرامیس در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: تا قبل از پایان همین ماه( آبان ۹۸ ) و پس از فسخ قرارداد، ساختمان به شکل کامل در اختیار ما قرار خواهد بود.

وی خبر داد: قصد داریم مجددا هتل آرامیس را احیا کنیم و مانند سابق با امکانات بسیار خوب، پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشیم. با احیای مجدد هتل اپارتمان آرامیس، فضای هتلینگ شهرستان کنگان نیز افزایش خواهد یافت که خود می تواند در جذب گردشگر تاثیر زیادی داشته باشد.

” مالک ساختمان هتل آپارتمان آرامیس ادامه داد:  مجموعه هتل ارامیس با بیش از ۴۰۰۰ هزار متر مربع زیر بنای کل ساختمان، ۱۰۰۰ متر پارکینگ اختصاصی، ۱۸سوییت( ۸۵ متری) مجهز به تمامی امکانات رفاهی متناسب با متدهای روز، رستوران، سالن بدنسازی، دکوراسیون و طراحی شیک و جذاب، فضای فروشگاهی و غرفه صنایع دستی،  همراه با نیروهای متخصص و ترانسفر رایگان  فرودگاهی برای مهمانان فعالیت خود را به زودی از سر می گیرد.
 
حیدری گفت: هتل آرامیس در کنار سواحل زیبای کنگان قرار دارد. امکانات این مجموعه رفاهی شامل لاندری، روم سرویس، کافی شاپ ۲۴ ساعته، لابی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و پارکینگ می باشد.
 
وی اضافه کرد: این هتل مجهز، به دلیل نزدیکی به منطقه پارس جنوبی، پتروشیمی ها، شرکت های جنوب استان بوشهر و تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم، آماده پذیرش مهمانان خارجی و داخلی می باشد.
مالک ساختمان هتل آپارتمان آرامیس عنوان کرد: این هتل، یک شعبه خارجی نیز در کشور گرجستان و در شهر تفلیس دارد. ضمن اینکه هم اکنون در حال صادرات مواد شوینده و سلولزی به کشور گرجستان هستیم. در کل با عنوان شرکت چند منظوره ارامیس ارینا فعالیت اقتصادی می کنیم.
حیدری اظهار کرد: به لحاظ موقعیت استراتژیک منطقه در میزبانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، در همه فصول می توانیم میهمانان مرتبط با این صنایع را میزبانی کنیم .
ضمن تشکر از شما، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز داخلی و خارجی در هتل آرامیس کنگان هستیم.”

 

خبرهای تکمیلی، در روزهای آتی منتشر می شود…

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن