بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57419
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 آبان 98 2:26 ب.ظ

قدردانی ریس شورای سیراف از مردم و مسئولین ایرانی و عراقی بابت پیدا کردن فرزندش

ثلاث- ریس شورای سیراف از مردم و مسئولین ایرانی و عراقی بابت پیدا کردن فرزندش قدردانی کرد.

حسین روشن رییس شورای اسلامی شهر سیراف که چندی پیش به زیارت حرم امام حسین(ع) و کربلا مشرف شده بود، در مسیر پیاده روی به اتفاق خانواده اش بود، فرزند ۲ ساله اش گم می شود. بیش از سه شبانه روز ، وی و تمام مسولین محلی عراق( نجف و کربلا) برای پیدا کردن فرزند خردسالش بسیج می شوند. در نهایت، در روز چهارم ، کودک گم شده به آغوش خانواده باز می گردد.

حسین روشن در این خصوص به خبرنگار ثلاث می گوید: روزهای سختی را در آن سه، چهار روز پشت سر گذاشتیم. به خدا توکل کردیم و به امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع ) متوسل شدیم و خدا را شکر، حاجتمان برآورده شد‌.
ما در مسیر نجف به کربلا بودیم که برای فرزندمان آن اتفاق افتاد. بیشتر ترس ما از این بود که فرزندمان اگر از مرز عراق خارج شود، دیگر امکان پیدا کردندش نیست. از مردم نجیب و ولایت مدار ایران اسلامی و استان بوشهر بخصوص شهرستان کنگان و زادگاهم شهر سیراف و مردم نجف و کنسولگری ایران در نجف و کربلا، از موکب های مستقر در مسیر نجف به کربلا بخصوص موکب شهرستان کنگان و حاج صابر و بو علی، از پلیس عراق کمال قدردانی را به عمل می آورم که در پیدا کردن فرزندمان با تمام وجود ما را همراهی و دعا کردند. خداوند را شاکرم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن