بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57455
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 آبان 98 9:36 ب.ظ

باند سارقان موبایل فروشی در کنگان متلاشی شد

ثلاث-فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارقانی که از یک مغازه موبایل فروشی۱۳۰دستگاه گوشی تلفن همراه را به ارزش ۵ میلیارد ریال سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ “رهام رضایی” در گفتگو باثلاث اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک مغازه موبایل فروشی در شهر کنگان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی به سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار رسیدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات موفق متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان گنکان منتقل شد.

سرهنگ رضایی گفت: فرد دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات پلیس به سرقت از مغازه موبایل فروشی با همدستی ۲ نفر دیگر در شهر گنکان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر از اعضای این باند در اقدامی ضربتی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن