بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57468
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 آبان 98 11:39 ب.ظ

سیراف فاتح داربی داغ و جنجالی جنوب استان

ثلاث_ تقابل دو تیم کنگانی حاضر در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان بوشهر به برد سیرافی های طلایی پوش انجامید . سیراف نان تجربه حضور چندین ساله خود در لیگ برتر استان بوشهر را در این بازی حساس خورد.

اتفاقات پر تب و تاب دیدار این دو تیم ، حساسیت را برای تمام بازیکنان و هواداران به اوج رسانده بود.

عباس قاسمی پور داور مطرح کنگانی قاضی این میدان جذاب بود. وی قضاوت خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت.

سوت آغاز بازی با هجوم ابوذر برای پیش افتادن همراه بود اما چندان خطری را روی دروازه سیراف پیاده نساختند تا اینبار سیراف نبض بازی را در دست بگیرد، در اواسط نیمه اول حرکت انفرادی مسعود خیاط در محوطه جریمه ابوذر با حرکت خطای بازیکن حریف همراه بود اما داور اعتقادی به خطا نداشته که این موضوع اعتراض شدید کادر فنی و هواداران سیراف را به همراه داشت.حملات پر زرق و برق سیرافی ها در دقیقه ۴۴ به ثمر نشست و بوسه استوک های عبدالرحمن دخت بازیکن ریز نقش سیراف به توپ باعث به ثمر رسیدن تک گل این دیدار شد.نیمه اول با تک گل سیراف پایان یافت.

نیمه دوم بازی با توجه به عقب بودن ابوذر میزبان ، بازی پر تب و تاب تر آغاز شد اما باز تیم سیراف بود که قاپ توپ و میدان را از ابوذری ها دزدید و سوار بر بازی شد، نیمه دوم بازی برخورد های فیزیکی بیشتری را با خود همراه کرده بود و چندین بار کارت زرد بر دستان داور نمایان شد. دقایق پایانی حساسیت به اوج خود رسیده بود، حملات ابوذر بر دروازه سیراف بیشتر شده بود اما درخشش خط دفاعی سیراف بار ها و بارها این حملات را دفع نمود.در پی برخورد های بازیکنان چندین بار بازی به جنجال کشیده شد همچنین ورود یک هوادار ابوذر به زمین لحظاتی بازی را از جریان انداخت.
پایان این دیدار پر حاشیه با تک گل سیراف همراه بود که شادی را روی سکوی شرقی تماشاگران طنین انداز ساخت‌.

تیم سیراف از میزبانی خوب تیم با سابقه ابوذر کنگان تشکر کرده و آرزوی درخشش دوباره ابوذر کنگان در فوتبال استان به مانند سال های دور را داشته. امید به حضور دوباره افراد فوتبال دوستی چون سلمان نصوری در سطح فوتبال شهرستان کنگان، کسانی که در آن دوران نبض فوتبال کنگان را با کالبد ابوذر زنده نگاه داشتند ،کنگان همواره فوتبال درونش جان داشته و خواهد داشت، امید است تنها اتفاقات خوب باشگاه ابوذر کنگان از گذشته تکرار شود و دو تیم پر هوادار شهرستان کنگان ، سیراف و ابوذر، نام کنگان را بر قله فوتبال استان بوشهر و کشور بدرخشانند.

افتخاری برای فوتبال استان بوشهر خواهد بود که دو تیم ریشه داری همچون سیراف و ابوذر در عرضه ورزش محبوب فوتبال در مستطیل سبز قدم بر میدارند.

حضور پرشور و خیره کننده سیرافی های فوتبال دوست روی سکو های ورزشگاه شهدای کنگان جو خاصی به این دیدار داده بود، سیرافی ها لحظه ای از تشویق تیمشان غافل نبودند و در تمام دقایق حمایت خود را از تیم محبوبشان دریغ نداشتند.

احمد سفری مدیر عامل فوتبال دوست تیم سیراف به نمایندگی ازعوامل و بازیکنان تیم در پایان از حضور پر شور تمام هواداران سیرافی که با رساندن خود به کنگان تیم خود را در این دیدار سخت تنها نگذاشتند کمال تشکر را داشته و به مانند همیشه هواداران را صاحب این پیروزی دانستند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن