بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57543
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 آبان 98 5:07 ب.ظ

داور داربی بین دو تیم ابوذر و سیراف کنگان:

آن صحنه پنالتی نبود/ بازیکنان من را به اسم صدا می زدند

ثلاث- داور داربی بین دو تیم ابوذر و سیراف کنگان حدود یک هفته پس از این دیدار گفت: به صحنه اتفاق افتاده نزدیک بودم؛ آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود.

  عباس قاسمی پور داور داربی تیم فوتبال ابوذر کنگان و سیراف کنگان حدود یک هفته بعد از این بازی حساس به خبرنگار ثلاث گفت: دربی ابوذر و سیراف هم مثل بقیه دربی ها از حساسیت بالایی برخوردار بود.

این داور خوش نام افزود: با توجه به اینکه که قبلا دربی هایی در سطح کشور و استان را قضاوت کرده بودم، تجربه ای از این دیدارها داشتم . قبلا یک بازی در رده امید کشور بین دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در آبادان قضاوت کرده بودم که به مراتب بازی سنگین تری نسبت به داربی ابوذر و سیراف بود.

قاسمی پور عنوان کرد: همه چیز برای یک بازی خوب فراهم بود و بیشترین چیزی که کار رو برای من در این دیدار سخت میکرد، آشنایی بازیکنان و نیمکت ذخیره های دو تیم با بنده بود که اکثرا در زمین من رو با اسم صدا میزدن و خدا رو شکر قضاوت من در این دیدار بدون اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی به پایان رسید.

وی خاطرنشان ساخت: یک صحنه در اواخر نیمه اول بازی اتفاق افتاد که همه حاضرین در ورزشگاه اعتقاد به پنالتی به نفع سیراف داشتند ( و شاید حتی بازیکنان و تماشاگران ابوذر )؛  با توجه به اینکه به صحنه خیلی نزدیک بودم، آن صحنه را خطا تشخیص ندادم و ادامه بازی را اعلام کردم. جالب اینجا بود که بعد از همان صحنه، آقای مسعود خیاط  بازیکن سیراف  که به عقیده خیلی ها در آن صحنه، روی وی خطای پنالتی اتفاق افتاده بود، به طرف من امد و گفت خطا نبود که به به وی گفتم: برو به نیمکت خودتان (سیراف) بگو زیر من نزدیک به صحنه بودم و متوجه خطا نبودن آن صحنه بودم.

داور داربی ابوذر و سیراف ادامه داد: بعد از این دیدار ، باشگاه سیراف متنی را در فضای مجازی  منتشر کرد و بخاطر اعتراض به داور در مورد آن صحنه مشکوک به پنالتی، عذرخواهی کرد؛ که بنده نیز بابت این شهامت و روشنگری از باشگاه سیراف تشکر می کنم.

قاسمی پور گفت: در این دیدار کمک داوران و داور چهارم همگی از شهرستان دیر بودند که در این دیدار بسیار عالی کار کردند و من از آنها تشکر میکنم .

 وی اضافه کرد: یک تشکر ویژه هم از اقای عبدی پور و عارف خان توسلی که از بوشهر برای این دیدار در کنگان حضور پیدا کرده بودند، دارم و آقای جلیل شعرانی ناظر داوری و آقای عباس فخرایی نماینده بازی که همگی تلاش کردند تا بنده بتوانم این دیدار را راحت تر قضاوت کنم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن