بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57576
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 آبان 98 10:24 ب.ظ

امام جمعه کنگان

یادواره شهدا بهترین کلاس استکبارستیزی است

ثلاث_امام جمعه کنگان گفت: بهترین کلاس آموزشی برای استکبارستیزی و ایثارگری و خودگذشتگی حضور در مکتب شهدا و یادواره‌ها است.


حجت‌الاسلام محمود محمودی  عصر امروز در نشست هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان اظهار داشت: یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهن‌ها خارج شود و همه مسؤولان  وظیفه دارند در زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان تلاش کنند.

امام جمعه کنگان با بیان اینکه هیچ توجیهی برای فرار از زنده نگه داشتن یاد شهیدان نداریم، افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه‌تر یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

وی شهدا را عامل وحدت جامعه دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم استکبارستیزی به معنای واقعی داشته باشیم بهترین کلاس آموزشی برای استکبارستیزی و ایثارگری و خودگذشتگی حضور در مکتب شهدا و یادواره‌ها است.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یادواره شهدا

فرماندار شهرستان کنگان با تأکید بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا، اظهار کرد: با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا باید سیره و اهداف شهیدان را برای مردم و به ویژه قشرجوان بازگو کنیم.

سیدعلی پاک‌نژاد با اعلام آمادگی تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، افزود: تمام تلاش را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه به‌کار می‌گیریم.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    جهت اطلاع رهروان شهدا***نصب پلاک افتخار بر سر درب منازل شهدا به منظور یادآوری دوران دفاع مقدس برای نسل امروز شهرمان است؛ چون معتقدیم به برکت ایثار، رشادت و خون‌های مقدس شهدا است که امنیت و آسایش امروز کشور به ما هدیه داده شده و باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم پلاک افتخار در قالب تابلوی هوشمند بر روی سازه فلزی طراحی شده که بر روی آن اطلاعاتی شامل پلاک منزل شهید، کدپستی، مشخصات و زندگینامه شهید، تاریخ و محل شهادت و قسمتی از وصیت‌نامه شهید در قالب QR Code و لینک صفحه اختصاصی شهید در سامانه جامع معرفی شهدا نصب میشود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن