بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57618
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 14 آبان 98 6:10 ب.ظ

‎بازدید هیئت مدیره پتروشیمی جم از پروژه فاز ۲

هیئت مدیره پتروشیمی جم باحضور در سایت صنعتی عسلویه و بازدید از تاسیسات فاز دو این شرکت از نزدیک درجریان پیشرفت پروژه قرارگرفت. به‎گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، هیئت مدیره پتروشیمی جم با بازدید از سایت صنعتی و فاز دو این شرکت در جلسه ای با مدیرعامل و پیمانکاران این […]

هیئت مدیره پتروشیمی جم باحضور در سایت صنعتی عسلویه و بازدید از تاسیسات فاز دو این شرکت از نزدیک درجریان پیشرفت پروژه قرارگرفت.
به‎گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، هیئت مدیره پتروشیمی جم با بازدید از سایت صنعتی و فاز دو این شرکت در جلسه ای با مدیرعامل و پیمانکاران این پروژه به بررسی فعالیت های انجام شده پرداخت. ‎براساس گزارش ارایه شده ‎بخش قابل توجهی از اقلام مورد نیاز پروژه وارد سایت شده و بخشی از قطعات نیز هم اکنون در گمرکات کشور آماده آزاد سازی و انتقال به محل پروژه هستند. ‎این گزارش می افزاید: تلاش کلی این مجموعه ، اتمام پروژه و رسیدن به بهره برداری نهایی در بهمن ماه سال آینده است ‎در ماههای اخیر با بکار گیری تعدادی از پرسنل ماهر و با تجربه فاز یک پتروشیمی جم در پروژه فاز دو، سرعت فعالیت ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و دور نمای روشنی برای بهره برداری از این پروژه استراتژیک را پیش روی قرار داده است.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن