بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57855
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 آذر 98 7:39 ب.ظ

فرمانده سپاه کنگان

۳۰۰ دانش‌آموز دختر «کنگان» به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

ثلاث-فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: صبح امروز ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان کنگان به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند.

سرهنگ اسماعیل تاجیک ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث در شهرستان کنگان از اعزام۳۰۰ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان‌نور خبر داد و اظهار داشت: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مهم‌ترین هدف از اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان بیان داشت:این دانش‌آموزان در اردوی راهیان‌نور که به مدت سه روز برگزار می‌شود از یادمان شهدای شرق کارون، شهیدتندگویان شلمچه، پادگان شهیدباکری و همچنین یادمان علقمه و نهرخین بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم را زیر پوشش دارد، ادامه داد: یکی از سیاست‌های جدی ما این است که بتوانیم اردوی راهیان‌نور که طولانی‌ترین و با کیفیت‌ترین اردوهای دانش‌آموزی است در امنیت کامل برگزار شود.

تاجیک عنوان کرد: شهدا در جامعه نقش هدایت‌گری دارند، لذا باید دانش‌آموزان را با زندگی‌نامه شهدا و فلسفه ایثار و شهادت آشنا کنیم تا شناخت نسل چهارم نسبت به انقلاب و دفاع مقدس افزایش یابد.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن