بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57886
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 آذر 98 10:50 ب.ظ

اولین جلسه کارگروه تخصصی شهرداران شهرهای ساحلی در کنگان برگزار شد

ثلاث- اولین جلسه کارگروه تخصصی شهرداران شهرهای ساحلی در سالن اجتماعات شهرداری کنگان برگزار گردید و شهردار کنگان دبیر کارگروه تخصصی شهرداران شهرهای ساحلی استان بوشهر شد.

 

شهردار بندر کنگان در این نشست گفت: ساحل نقطه اشتراک تمام شهرهای ساحلی استان بوشهر است که در صورت همراهی سایر دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی و سرمایه گذار می توان برنامه مدون برای استفاده بهینه از این ظرفیت خدادادی برای ارتقای مبلمان و توسعه شهرهای ساحلی نمود.

وی به موضوع خدمات دهی شهرداری های استان به مسافران و گردشگران اشاره کرد و عنوان نمود: شهرداری ها غالبا یک خدمات دهنده به مهمانان و مسافران اند که باید با تغییرات و اعمال برنامه هایی از این فرصت برای درآمدزایی و رونق شهری نیز استفاده کرد.

شهردار کنگان و دبیر کارگروه تخصصی شهرداران شهرهای ساحلی در پایان بیان نمود: ایجاد اقامتگاه های موقت برای حفظ زیبایی مبلمان شهری، تدوین ضوابط مطلوب طراحی ساحل  و واگذاری مدیریت سواحل در محدوده شهرها به شهرداریها،  ضروری است.

کارشناس دفتر امور شهری استانداری بوشهر نیز گفت: راه اندازی کارگروه تخصصی شهرهای ساحلی، گامی در جهت هم افزایی و توسعه همگون شهرهای استان با بهره گیری از خرد جمعی و طرح مسائل و نیازهای مشترک شهری است.

مهندس ندری افزود: این کارگروه بصورت چرخشی و با اولویت بررسی راهکارهای حل مشکلات مهم شهری در شهرهای ساحلی استان برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره به وجوه اشتراک برخی مسائل  و مشکلات شهرهای ساحلی اذعان داشت: تلاش خواهد شد بسیاری از  مسائل و مشکلات در سطح شهرستان ها و استان ها حل شود.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: سواحل، منشاء توسعه و پیشرفت و تعالی کشور اند که نیل به این مهم در سایه مدیریت و برنامه ریزی میسر خواهد بود.

در این کارگروه شهرداران شهرهای ساحلی به بیان برخی مسائل و مشکلات پرداختند./ منبع: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    کدام سواحل؟
    سواحل که یا شرکت ها تصاحب کرده اند یا زمین خوارها

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن