بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57906
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 آذر 98 2:45 ب.ظ

شهردار کنگان توضیح داد؛

فلکه غدیر کنگان به این دلایل احداث می شود

ثلاث- شاید بتوان بخشی از کارنامه خوب شهرداری کنگان را در دو سال گذشته، ورود به مسائل ترافیکی از جمله اجرای طرح هایی که باعث روان سازی ترافیک، باز کردن گره های ترافیکی و اصلاح محل های حادثه خیز، عنوان کرد.

به گزارش ثلاث، شاید بتوان بخشی از کارنامه خوب شهرداری کنگان را در دو سال گذشته، ورود به مسائل ترافیکی از جمله اجرای طرح هایی که باعث روان سازی ترافیک، باز کردن گره های ترافیکی و اصلاح محل های حادثه خیز، عنوان کرد.

احداث فلکه غدیر یکی از طرح های مذکور می باشد که شهرداری کنگان در حال انجام آن است.

مهندس رحیم جمالی در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: بازگشایی پاکت های مناقصه برای احداث پارک غدیر در ۴ دی ماه است که ان شاءالله با مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی پروژه نیز آغاز می شود.

وی افزود: این فضا و این پارک، نیاز به یک ورودی مناسب داشت و لذا  این موضوع و مجموعه ای از عوامل مرتبط، ما را به این سمت سوق داد که طرح کارشناسی خود را به شورای ترافیک تقدیم کنیم. پس از تصویب طرح در شورای ترافیک شهرستان کنگان، طرح را وارد مرحله اجرایی کردیم.

شهردار بندر کنگان عنوان کرد: قُطر فلکه ی در حال احداث ۳۰ متر است. از سمت غربی این فلکه، عرض جاده ۱۲ متر است که به راحتی سه خودرو سواری در کنار هم می توانند عبو کنند. عرض جاده در سمت شرقی فلکه( به سمت خیابان غدیر) ۱۰ متر می باشد. در کنار این فلکه، بلوار را تا حدود آب شیرین کن ادامه می دهیم.

وی عنوان کرد: هزینه احداث فلکه غدیر ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

شهردار بندر کنگان در پاسخ به این سوال که چرا بجای احداث فلکه، از یک دور برگردان در آن محدوده استفاده نکردید؟ گفت: عرض رفوژ میانی در بلوار منتهی به آن محدوده، بسار کم است؛ از طرفی دیگر، خیابان غدیر، خیابانی بسیار شلوغی است؛ مجموع این عوامل باعث می شود که اگر در آن  نقطه دور برگردان ایجاد کنیم، خود عامل حادثه و تصادف می شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    فلکه نیاز داره اما یه کوچکترش

  2. موسی says:

    آیا ساحل و سنگ ریزه ها درختان کهور و نخل ها که طی چندین سال قد کشیده اند به قوت خودش در طرح ساحل سازی ماندگار هست یا از بین میروند

  3. مهدی says:

    سلام و خداقوت بابت پوشش خوب خبریتون نسبت ب شهر کنگان.
    میخواستم دلیل ساخت فلکه های به این بزرگی چیه؟
    دوتا فلکه مدنظرهست.
    یکی فلکه آخر خیابان پریشانی که جدیدالاحداث هست و دیگیری همین فلکه مذکور در دست احداث.
    درسته ک قراره خیابان ۱۲متری کنارش ساخته بشه اما از منظر ترافیک شهری آیا لازم هست؟
    تشکر

  4. محسن says:

    اصلا صحبت های کارشناسی نبود و اینده مثل فلکه خیابان وحدت بی مصرف واقع میشه و باعث گله مندی همه مردم میشه
    حیف صد ملیون

  5. نوخده says:

    درخت خرما ،کنار،لوز،توت فرنگی،بید ،لیمو و چند تا درخت بدرد بخور به عنوان نماد کاشته بشه تا جایی امن برای پرندگان باشه و مردم هم از ثمرش استفاده کنند.

  6. حمزه says:

    سلام خدا قوت به کارشناس خیابان شهید رجایی بابت دیوار چینی حاشیه رودخانه تشکر وقدرتدانی دارم ولی چرا خیابان تا پایین مدرسه ۱۲متری پایین که تازه آسفالت کردین هشت متری جای خنده داره

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن