بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58074
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 24 آذر 98 7:31 ب.ظ

مردم هشدارها را جدی بگیرند / مدارس روز دوشنبه تعطیل است

سید علی پاکنژاد در جلسه ستاد بحران شهرستان کنگان گفت: از شهروندان درخواست داریم که علاوه بر توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و ستاد بحران ، نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه همکاری لازم را داشته باشند.

سید علی پاکنژاد در جلسه ستاد بحران شهرستان کنگان گفت: از شهروندان درخواست داریم که علاوه بر توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و ستاد بحران ، نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه همکاری لازم را داشته باشند.
وی خطاب به دستگاههای دولتی اظهار داشت: باتوجه به اعلام هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه ، مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن آمادگی کامل ، برای کشیک ادارات برنامه ریزی کنند.
فرماندارکنگان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ادارات آب ، برق ، گاز و مخابرات آمادگی کامل را برای حوادث احتمالی داشته باشند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تمام لحظات آمادگی کامل را داشته باشند.
پاکنژاد ادامه داد: تیم‌های امدادی هلال احمر و دستگاه‌هایی که دارای ماشین آلات حمل‌ و نقل هستند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سعی کنند ماشین‌های خود را در یک نقطه مستقر و آمادگی لازم را داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کنگان گفت: دهیاران با هماهنگی شهرداری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی خوب و مناسبی داشته باشند تا در روستاها شاهد خسارتی نباشیم.
پاک‌نژاد بیان کرد: ادارات شیلات و دریابانی اجازه تردد به قایق‌ها و جت اسکی ندهند و از این کار جلوگیری کنند و همچنین بر خروج شناورها نظارت جدی داشته باشند.
فرماندارکنگان تاکید کرد: مردم از تردد و نزدیکی به مناطق حادثه خیز از جمله دره‌ها و دریاها خودداری ، شهرداری‌ها ، منابع آب و اداره راهداری و حمل نقل نیز بر این امر مهم نظارت جدی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود: حوزه‌های آبخیز بالا دست مورد نظارت قرار گیرند.
وی با تاکید بر توجه آموزش‌ و پرورش به امنیت دانش‌آموزان گفت:باتوجه به اعلام هواشناسی تمامی مدارس شهرستان کنگان در روز دوشنبه در تمامی مقاطع تعطیل است و در مورد روزهای سه شنبه و چهارشنبه تصمیم گیری می‌شود و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.
فرماندارکنگان مطرح کرد: جهاد کشاورزی هماهنگی لازم با کشاورزان را داشته باشد و در مورد اوضاع جوی به آن‌ها اطلاع رسانی دقیق صورت گرفته
پاک‌نژاد ادامه داد: بیمارستان‌ ، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان آمادگی لازم را جهت خدمت رسانی به مردم داشته باشند و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز آمادگی داشته باشد تا از ظرفیت سالن های ورزشی برای اسکان احتمالی بتوان بهره برد.

رضا زیارتی
ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن