بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58159
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 آذر 98 2:33 ب.ظ

پتروشیمی جم، قهرمان مسابقات دوومیدانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور

ثلاث- پتروشیمی جم، قهرمان مسابقات دوومیدانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور تیم پتروشیمی جم در مسابقات دو میدانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور موفق به کسب رتبه برتر و سکوی قهرمانی رقابتها شد.

پتروشیمی جم، قهرمان مسابقات دوومیدانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم تیم دو میدانی پتروشیمی جم با حضور در مسابقات دومیدانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور که از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه سال جاری و به میزبانی ورزشگاه حافظیه شهرستان شیراز برگزار شد افتخار آفرید و با اقتدار پای بر سکوی قهرمانی این رقابتها گذاشت.
این تیم که برخی از اعضای آن حائز رتبه های جهانی در رشته های مختلف دو میدانی هستند در این رقابتها نیز خوش درخشید و با کسب ۶ مدال طلا ، ۶ نقره و ۵ برنز به خانه بازگشت.
اعضای تیم آقایان مهدی ظفرآبادی (دو طلا) هادی خوبیاری (یک طلا و یک نقره) احمد فرود (یک طلا) مهدی رهبر (یک طلا) کریم باصولی (یک طلا) جواد مزیدی (دو نقره) سید عزیز لطیفی (یک نقره و یک برنز) مهرداد حیات داوودی (یک نقره و یک برنز) ارسلان محمودیان (یک نقره و یک برنز) مهدی سلیمانی (یک برنز) و حبیب سلیمان شعار (یک برنز) بودند و آقایان محمد پور تقی به عنوان مربی و حمید نوروزی نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.
کسب این مقام قهرمانی ارزشمند را به اعضای تیم و خانواده بزرگ پتروشیمی جم تبریک می گوییم.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن