بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58427
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 دی 98 1:41 ب.ظ

پیام امام جمعه کنگان در پی درگذشت پدر شهید بحرینی پور

ثلاث- در پی درگذشت ذاکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ابوالشهید مرحوم حاج ابراهیم بحرینی پور ، امام جمعه کنگان با صدور پیامی مصیبت وارده را به بیت آن عزیز سفر کرده و مردم شریف شهرستان کنگان تسلیت گفت.

 

در پی درگذشت ذاکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ابوالشهید مرحوم حاج ابراهیم بحرینی پور ، امام جمعه کنگان با صدور پیامی مصیبت وارده را به بیت آن عزیز سفر کرده و مردم شریف شهرستان کنگان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:👇🏻

 

 

🌷 بسم الله الرحمن الرحیم🌷

 

“انا لله و انا الیه راجعون”

 

خانواده معزز و مکرم شهید گرانقدر بحرینی پور

 

با سلام و تحیات وافره

 

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند ، حقیقتا اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری اند.

پیرغلام و ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام و ابوالشهید مرحوم «حاج ابراهیم بحرینی پور» پدر شهید والامقام «اسماعیل بحرینی پور» پس از سال‌ها صبر و بردباری ، ندای حق را لبیک و به سوی معبود و جایگاه ابدی خویش شتافت.

اینجانب به روح آن مرد بزرگ و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم بویژه برادر مکرمم حاج احمد بحرینی پور ، مردم شریف شهرستان خاصه خانواده معظم شاهد و ایثارگر و جامعه مداحان و خادمان حسینی که سالها از نوای حسینی او بهره مند بودند ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.

ان‌شاءالله روح بلندش در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

 

محمود محمودی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن