بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58731
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 بهمن 98 9:14 ب.ظ

معاون پیشگیری قوه قضاییه

دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی فوق العاده است/رفع موانع مراجعین دستگاه قضایی از اهداف ریاست قوه قضاییه است

ثلاث-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ قضاییه گفت: دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی برای ملت ما فوق العاده است و امیدوارم بتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنیم و جلوی انحرافاتی که ممکن است در اثر فراموشی مبانی انقلاب رخ دهد را بگیریم.


محمدباقر الفت ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان‌کنگان اظهار داشت: بزرگ‌ترین اقدام امام پیوند حاکمیت دینی با اصول دموکراسی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ قضاییه افزود: دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی برای ملت ما فوق العاده است و امیدوارم بتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنیم و جلوی انحرافاتی که ممکن است در اثر فراموشی مبانی انقلاب رخ دهد را بگیریم.

الفت ادامه داد: هیچوقت شروع انقلاب و حرکت‌های انقلابی در چهل سال گذشته را نباید فراموش کرد و جشن گرفتن دهه فجر یادآور این انقلاب بزرگ است.

وی گفت: خوشبختانه امرور جامعه ما و نسل انقلابی رشد یافته و رویکرد بسیار خوبی به حرکت‌های انقلاب توجه دارند و امروز حرکات انقلاب و رفتار انقلابی در مدیران این نظام دیده می‌شود.

الفت با اشاره به یکی از سیاست‌های ریاست قوه قضاییه گفت: یکی از سیاست‌های رئیس قوه قضائیه که به صورت جدی دنبال می‌شود حضور در مناطق و استان‌های کشور و همینطور اعزام گروه‌های بازرسی و نظارت و پایش به شهرستان‌ها و ارتباط صمیمانه با مردم و مراجعین دادگاه‌ها است.

معاون پیشگیری قوه قضاییه بیان کرد: یکی از نتایج این سفرهای استانی بهبود عملکرد دستگاه قضایی و رضایت مردم و رفع مشکلات و موانع مراجعین این دستگاه در سراسر کشور است.

این مقام مسؤول ادامه داد: دستگاه قضا تا حدود زیادی گسترده شده است تا مردم در سراسر کشور به این دستگاه دسترسی داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند؛ اگر امروز صحبت از امنیت می‌کنیم و به این امنیت افتخار کنیم بدانیم که این امنیت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون پیشگیری قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلات جدی کشور ما این است که تصمیمات بزرگی گرفته نمی‌شود و اگر گرفته شود به پیرامون آن توجه نمی‌شود و به خسارت‌های زیادی منجر می‌شود.

الفت افزود: اگر بخواهیم تصمیم بگیریم باید خیلی دقت کنیم و خیلی پاک و دلسوزانه عمل کنیم و تصمیمات جناحی و برطبق منافع شخصی نگیریم و همچنین به دنبال سو استفاده از جایگاه و موقعیت خود نباشیم و این کار بزرگ نیاز به بلوغ فکری دارد.

وی بیان کرد: امروزه خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی شاهد برپایی صنایع بزرگ در این مناطق هستیم و ما با دیدن این صنایع بزرگ خوشحال می‌شویم که این توسعه و تاسیسات به دست متخصصان داخلی کشور است که یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

خبرنگار:صلاح‌خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن