بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58954
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 اسفند 98 10:04 ب.ظ

بهره‌مندی ماهانه ۳۵ هزار نفر از خدمات درمانگاه تأمین اجتماعی کنگان/شیفت درمانگاه افزایش یافت

ثلاث-مدیر پلی‌کلینیک تامین اجتماعی بوعلی کنگان گفت: ماهانه ۳۵ هزار نفر از خدمات این درمانگاه استفاده می‌کنند.


علی ربانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث، اظهار داشت:  مدیریت درمان تامین اجتماعی و مراکز تابعه استان بوشهر همزمان با شروع ویروس کرونا در کشور در کنار سایر پیشگامان حوزه بهداشت و سلامت استان اقداماتی طراحی و عملیاتی کرده است.

مدیر پلی‌کلینیک تامین اجتماعی بوعلی کنگان افزود: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان ساعت کاری این مرکز تا آخر اسفندماه از ساعت ۷:۳۰صبح الی ۱۲ شب افزایش دادیم تا بتوانیم خدمت بیشتری به شهروندان انجام دهیم.

وی افزود: این مرکز درمانی با اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و همچنین آگاه‌سازی پرسنل خود و مراجعین این درمانگاه در کلیه سطوح در خصوص پیشگیری، شناسایی و مقابله با این ویروس در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی، تهیه و نصب تراکت، بنر و فیلم‌های آموزشی اقدامات موثری انجام داده است.

وی بیان کرد: شهروندان با حفظ آرامش و خونسردی همراه با رعایت بهداشت و شستشوی مداوم دست‌ها، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و عدم مراجعه به مکان‌های شلوغ و پرتردد به ویژه مراکز درمانی تا حد امکان خودداری کنند.

مدیر پلی‌کلینیک تامین اجتماعی بوعلی کنگان با بیان اینکه ماهانه ۳۵ هزار نفر از خدمات این درمانگاه بهره‌مند می‌شوند، گفت: در این درمانگاه بخش‌های پذیرش، داروخانه ،پزشکان عمومی، پزشکان متخصص داخلی، اطفال،گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی، خدمات پرستاری، مامائی، آزمایشگاه، رادیولوژی و همچنین شورا و کمیسیون پزشکی فعال هستند.

خبرنگار:صلاح‌خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

  1. قانون says:

    ازدرمانگاه تقاضادارد دفترچه های بیمه سلامت را بپذیرد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن