بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59186
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 اسفند 98 2:21 ب.ظ

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان:

معافیت یک ساله پرداخت حق عضویت صنوف کنگان در صورت تعطیلی تا ۱۵ فروردین

ثلاث- صنوفی که در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنگان از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ۹۹ واحدهای صنفی خود را تعطیل نمایند از پرداخت حق عضویت سالیانه معاف می شوند.

صنوفی که در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنگان از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ۹۹ واحدهای صنفی خود را تعطیل نمایند از پرداخت حق عضویت سالیانه معاف می شوند

حمزه طهماسبی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان  گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان و به منظور یاری و همراهی با کلیه صنوف در مبازره همگانی با این ویروس در سطح شهرستان، تصمیم گرفته شده است.

وی افزود: چنانچه واحدهای صنفی که از ۲۷ اسفند ماه ۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۹۹ تعطیل نمایند متصدیان مغازه ها و فروشگاه ها، از پرداخت یک سال حق عضویت سالیانه معاف شوند./ گَپوگَپ

اخبار مرتبط

نظرات

  1. هادی ربیعی says:

    سلام و خسته نباشی به نظر شخصی من کسانی که در این شرایط اصناف خود را راه انداخته اند و به فکر مردم شهر و به کسی احترام نمیذارند روزانه جریمه کنیم و جریمه ها روزانه بیشتر و بیشتر کنیم تا خودشان دست از کار بکشند جریمه کنیم تا همه مثل هم باشند منی که کارم تعطیل شده و توی خونه ام و اونی که توی بازار یکی بشه سعی کنیم شهر تا پایان فروردین قرنطینه کنیم. کسانی که رفتند مسافرت و کسانی که توی خونه ماندن فرقی داشته باشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن