بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59200
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 اسفند 98 2:55 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: توصیه اکید ما به مردم کنگان این است که تا جایی که امکان دارد از منازل خود خارج نشوند.

 

رییس بیمارستان کنگان نیز در حاشیه بازدید شبانه معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بیمارستان کنگان گفت: از زمان شیوع ویروس جدید کرونا در کشور پرسنل این مرکز درمانی به‌صورت شبانه‌روز و در حالت آماده‌باش قرار دارند.
دکتر حسن حیدری بابیان اینکه مطمئن‌ترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در منزل است، افزود: توصیه اکید ما به مردم کنگان این است که تا جایی که امکان دارد از منازل خود خارج نشوند و ازآنجاکه شهروندان گرامی می‌دانند که هیچ‌چیزی بر سلامتی آن‌ها ارجحیت ندارد لذا کارهای غیرضروری مثل خرید عید، تفریح در سطح شهر و ساحل، برگزاری مراسم‌های  شادی و عزا درون منازل باید لغو شود.
در این بازدید دکتر ازمل مسئول نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، باقر پور مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، عباسی مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به همراه مهندس میر حاجی مدیر داخلی بیمارستان کنگان، محمدی مترون، زارعی مسئول حراست و دکتر وزین دل متخصص طب اورژانس بیمارستان کنگان نیز حضور داشتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌منظور بررسی شرایط، آمادگی نیروها و کادر درمانی به‌صورت شبانه از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بازدید به عمل آورد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن