بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59370
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 فروردین 99 1:04 ب.ظ

خبرنگار و فعال اجتماعی

پویش مردمی تو قهرمان منی؛ کادر درمانی بیمارستان کنگان بار سنگینی بر دوش دارند

ثلاث-موسسه فرهنگی ثلاث با همکاری مجموعه ای از شهروندان ، فعالان اجتماعی و رسانه ای و همچنین برخی اصناف با تهیه برخی اقلام خوراکی حمایت خود را از کادر درمانی بیمارستان کنگان اعلام نمودند.

موسسه فرهنگی ثلاث با همکاری روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان و مجموعه ای از شهروندان ، فعالان اجتماعی و رسانه ای و همچنین برخی اصناف با تهیه برخی اقلام خوراکی در قالب پویش #توقهرمان منی، به نمایندگی از مردم قدردان شهرستان کنگان، حمایت خود را از کادر درمانی بیمارستان کنگان اعلام نمودند.

با پیشنهاد و اجرای موسسه ثلاث و با مشارکت شرکت تولیدی نان برکت کنگان به مدیریت حسین طهماسبی و همچنین خانه آب میوه کنگان و با همکاری روابط عمومی بیمارستان امام خمینی این شهر، مقدار قابل توجهی کاپ کیک و آب میوه های طبیعی تهیه و در بسته بندی های شکیل به کادر درمان بیمارستان امام خمینی داده شد.

کادر درمان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز از این حرکت خودجوش و به نوعی حمایت مردمی، صمیمانه قدردانی نمودند و عنوان داشتند که تا شکست این بیماری از پای نخواهند نشست.

پزشکان و پرستاران بیمارستان امام خمینی کنگان از شهروندان درخواست کردند که تا از بین رفتن ویروس کرونا در خانه بمانند.

در این حرکت خودجوش و مردمی، پیام قلبی شما مردم قدردان کنگان به کادر درمانی بیمارستان امام خمینی که امروز در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند، منتقل شد.

این کار یک نوع فرهنگ سازی برای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر مردم و علاقه مندان برای هدایت کمک هایشان، نگاه های مهربانشان و دستان پر مهرشان به خط مقدم مبارزه با کرونا است. یادمان باشد که کادر درمانی همیشه و در هر زمان، خود را وقف درمان ما نموده است. وظیفه کادر درمان و شبکه بهداشت، ایجاد شرایط امن در حوزه سلامت است که همه ما شاهدیم این کار با تمام مشکلاتی که در این حوزه برای تامین منابع مالی وجود دارد، در حال انجام است.

وظیفه ما مردم چیست؟

وظیفه ما مردم برای داشتن بیمارستانی با سطح خدمات درمانی بالاتر، همکاری، تعامل و کمک به این مرکز درمانی است.

مسولین استانی و کشوری به وظایف خود در قبال بیمارستان کنگان عمل کنند

مسئولین شهری، شهرستانی و استانی و مسئولین نفت نیز در این زمینه وظیفه سنگینی دارند. حوزه سلامت به مانند مسئله آب و اشتغال باید در اولویت اول تمام تصمیمات قرار بگیرد.

مسئولین خوب میدانند که بیمارستان جزء مطالبات و اولویت های مردم شهرستان کنگان است. مصوبات روی زمین مانده در مورد بیمارستان کنگان، کمک به پرداخت بدهی‌ها، کمک برای پرداخت مطالبات و معوقات پرسنل، جذب متخصصین مورد نیاز منطقه، کمک برای تهیه یا ساخت پانسیون( خوابگاه) پزشکان بیمارستان و…
یادمان باشد که بیمارستان، جزء معدود جاهاییست که ممکن است هر انسانی از زمان تولد تا زمان فوت به آن نیاز پیدا کند و لذا باید در اولویت تصمیم گیری‌های مسئولین قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن