بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59430
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 فروردین 99 6:36 ب.ظ

ادامه کمک های مردمی برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در کنگان

ثلاث- با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر و خارج شدن شهرستان کنگان از وضعیت سفید و پاک، گروه های خود جوش مردمی با عزمی راسخ تر، وارد میدان کمک رسانی شده اند.

 

به گزارش ثلاث، با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر و خارج شدن شهرستان کنگان از وضعیت سفید و پاک، گروه های خود جوش مردمی با عزمی راسخ تر، وارد میدان کمک رسانی شده اند.

در همین راستا تعدادی از شهروندان متعهد و دلسوز به شکل مشارکتی، اقدام به جمع آوری کمک های مالی خود برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر کنگان نموده اند که در ادامه اسامی آن ها را می خوانید:

حسین طهماسبی، احمد آشنا، احمد یوسفی، مهدی رهبری فرد، احسان دوراهکی، محمد صداقت، محمود حیدری، احمد نظافت، داوود محمد زاده و  محسن اسیری .

 

امیدواریم در ادامه، مشارکت های مردمی افزایش یابد تا ان شاءالله با همت مردم همیشه در صحنه و مسئولین و تلاش شبانه روزی کادر درمان بیمارستان کنگان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و هلال احمر شهرستان از این بحران خطرناک به سلامت عبور کنیم.

تا کنون ۷ مورد بیمار کرونایی در شهرستان کنگان شناسایی شده اند. مطمئنا با همکاری مردم در بحث خود قرنطینگی و کمک به امر ضد عفونی کردن سطح شهر ها و روستا های شهرستان و همچنین تهیه اقلام بهداشتی نظیر ماسک، گان، شیلد، مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستان، مراکز بهداشتی و هلال احمر که مانند سرباز در جبهه مقابله با این ویروس قرار دارند، می توان مانع از گسترش این ویروس در سطح شهرستان شد.

البته مواردی مانند: منع یا محدود کردن رفت و آمدهای درون و برون شهر و شهرستان نیز بسیار کارساز است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    تشکر از آقای حسین طهماسبی و دیگر دوستان که همیشه بانی خیر میباشند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن