بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59637
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 فروردین 99 3:02 ب.ظ

خطاب به مقام معظم رهبری:

سرطان تحمیلی خطرناکتر است یا کرونا؟

یک فعال اجتماعی کنگانی در نامه‌ای به رهبرمعظم انقلاب اسلامی از آلودگی پالایشگاه‌ها در جنوب استان بوشهر انتقاد کرد.

یک فعال اجتماعی کنگانی در نامه ای به مقام معظم رهبری سید علی خامنه‌ای(مدظلعه العالی) گفت:دود رها شده از مشعل های پالایشگاه فاز ۱۲ «تصویر ۹۸٫۱٫۲۷»، هر روزه بر سر مردم بندر کنگان سایه می افکند و بیش از پیش، بر نگرانی اهالی می افزاید.

در حالیکه در این ایام سخت که کرونا کسب و کار و معیشت مردم کنگان را از رونق انداخته و استرس خطر ویروس کرونا را به جان مردم انداخته است ، سرمایه های میلیونی گاز در آسمان آبی شهرستان به هدر میرود و چه زیانهایی که به محیط زیست و سلامت مردم شهرستان کنگان وارد نمی‌کند.

با توجه به اینکه بارها به این روند مخرب دود و آتش ناشی از پالایش گاههای منطقه اعتراض داشته ایم و بارها رئیس جمهور محترم در سفرهای خود به خاموش شدن فلرها اشاره داشتند ، اما با افزایش شعله فلرها و آلودگی چندبرابری دود و بوی گاز در منطقه مواجه شده ایم.

در ایامی که مردم منطقه با نجابت و درایت ، خودقرنطینگی را آغاز نمودند ، متاسفانه پارس جنوبی حق میزبانی مردم منطقه را رعایت ننموده و هیچگونه کمکی به مردم نکرده است ، حداقل باری بر مشکلات مردم نیفزایند . لذا امیدواریم این نامه به دست رهبری برسد و مشکلات مردم جنوب استان را با درایت بالای خود مرتفع سازند.

یادداشت:مهدی احمدی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن