بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60169
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 9:10 ب.ظ

استانداربوشهر

اعتماد سازی، رسالت مهم روابط عمومی هاست

ثلاث-استاندار بوشهر گفت: اعتماد سازی، رسالت مهم روابط عمومی ها بوده و شفاف عمل کردن روابط عمومی ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر با قدردانی از تلاشهای روابط عمومی های استان بوشهر اظهار داشت: تعامل با جامعه یک سرمایه مهم برای روابط عمومی هاست که اگر این مهم محقق شود، اعتماد مخاطبان هم جلب می شود.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو هوشمندانه رفتار کردن روابط عمومی هاست، افزود: روابط عمومی ها بر سلامت افکار و آرامش روانی جامعه تاثیرگذارند لذا نباید از جایگاه و نقش روابط عمومی ها غافل شویم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نگاه برخی مدیران به روابط عمومی تاثیرگذار و حرفه ای نیست، لذا اگر روابط عمومی ها پل ارتباطی بین سازمان و جامعه هستند باید کارآمدترین افراد در این بخش به کار گرفته شوند.

گراوند با اشاره به عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی در اطلاع رسانی اخبار کرونا تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان با عملکرد مثبت خود به عنوان منبع موثق اخبار کرونا بود که منجر به اعتماد سازی در بین مردم هم شد.

وی با بیان اینکه اعتماد سازی، رسالت مهم روابط عمومی هاست، تصریح کرد: شفاف عمل کردن روابط عمومی ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تاثیرگذار است، شفاف عمل کردن دانشگاه علوم پزشکی یکی از دلایل موفقیت این بخش در اطلاع رسانی کرونا بود.

استاندار بوشهر بر آموزش روابط عمومی ها در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: ارزیابی رفتار مدیران اجرایی با روابط عمومی دستگاه ها انجام شود که آبا مدیران بر این باور هستند که روابط عمومی ها در اعتماد سازی جامعه نقش دارند یا خیر؟

گراوند گفت: روابط عمومی ها برای بیان خدمات دولت و نظام از فضای مجازی غفلت نکنند.

وی با پیشنهاد یکی از اعضای هیات رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ها مبنی بر انتخابات مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به عنوان مشاور مدیر دستگاه موافقت کرد.

در این جلسه از خانواده مرحوم یعقوب علیزاده مسئول روابط عمومی فرمانداری عسلویه و مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری بوشهر به نمایندگی از روابط عمومی های فرمانداریهای استان قدردانی شد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن